  • Data: 2012-02-08 13:49:05
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co to za funkcje dla oszolomow ? :-)

    No właśnie dla ludzi zwykłych a nie dla psychopatów linuksowych.

    > A maja Facebooka, nasza klase, gadugadu, allegro i naviexperta ?
    > FB to pewnie maja, bo to "podstawa".

    FB oczywiście że jest zintegrowany. Nk już nikogo nie obchodzi. padu-padu
    też już umiera na rzecz facebook chata. Allegro wydało swoją aplikację,
    całkiem ładna. Naviexpert nie wiem, nie potrzebuję.

    > A po co ci "system", jesli nie chcesz grac :-)

    A co ma system do cen gier niezależnych wydawców?

    > A kto tu mowi o kolekcjonowaniu, troche ulubionych albumow ... i sie
    > konczy :-)

    Ile to jest "trochę" ulubionych albumów?

    > Wystarczy urlop w Hiszpanii czy w Grecji. A nawigacja w telefonie
    > przydaje sie zeby do auta trafic na parkingu :-)

    No to i tak wyjdzie tylko kilkaset MB a nie kilka GB.

    > Niby tez wole, ale sie nie czytaja same w czasie jazdy :-)
    > No i np 20 ksiazek to jest istotne obciazenie.

    20 książek w ciągu jednej jazdy zdążysz przeczytać? A twój samochód ich nie
    udźwignie? Niespójne te twoje zeznania.

    > No ba, to raptem 10 filmow,

    To chyba w 1080p z blureja zripowane. A na co ci takie w telefonie?
    Spokojnie wystarczyłoby klasyczne 700MB na takie urządzenie. To wychodzi 8GB
    a nie 80GB.

    > a urlop trwa 14 dni :-)

    No ile razy w roku jeździsz na urlop 14 dniowy? I co to za frajda filmy
    oglądać na 4'' ekranie?
    Latopa se weź, jak się planujesz aż tak nudzić na urlopie.

    > Tym niemniej 8GB zapelnic wyjatkowo latwo.

    Równie łatwo nie zapełnić.

    > Bo jeszcze sobie nie zapelniles :-)

    W Mozarcie jakoś mi wystarczyło 8GB. Nie sądzę, żeby 16GB w Lumii prędko
    stało się dramatem.