  • Data: 2012-02-08 14:13:17
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup

    >A co ma system do cen gier niezależnych wydawców?

    Niby nic, ale wada pozostaje.

    >Ile to jest "trochę" ulubionych albumów?
    >Raptem 25 ulubionych zespolow po 2 albumy plus lista przebojow trojki
    >i 8GB karta staje sie nieprzyjemnie ciasna :-)

    >No to i tak wyjdzie tylko kilkaset MB a nie kilka GB.

    Ale po drodze sa Niemcy, Francja, czy Slowacja, Wegry, Rumunia,
    Bulgaria ..

    >20 książek w ciągu jednej jazdy zdążysz przeczytać? A twój samochód
    >ich nie udźwignie? Niespójne te twoje zeznania.

    A musze samochodem ? Moze np polece samolotem.

    >To chyba w 1080p z blureja zripowane. A na co ci takie w telefonie?

    Podlaczysz sobie pod telewizor w hotelu i bedziesz ogladal :-)
    Nie da sie ? A to ci ch* system :-)

    >a urlop trwa 14 dni :-)
    >No ile razy w roku jeździsz na urlop 14 dniowy? I co to za frajda
    >filmy oglądać na 4'' ekranie?
    >Latopa se weź, jak się planujesz aż tak nudzić na urlopie.

    Ale laptopa na plaze brac to troche kiepsko :-)

    > Bo jeszcze sobie nie zapelniles :-)
    >W Mozarcie jakoś mi wystarczyło 8GB. Nie sądzę, żeby 16GB w Lumii
    >prędko stało się dramatem.

    A po co ci smartfon, jesli nie potrafisz go wykorzystac :-)

    A wiem, bedziesz pokazywal znajomym "a ja mam Live Tiles, a ty nie"
    :-)

    J.