  • Data: 2012-02-08 16:36:54
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Niby nic, ale wada pozostaje.

    Jaka wada?

    >Raptem 25 ulubionych zespolow po 2 albumy plus lista przebojow trojki
    > i 8GB karta staje sie nieprzyjemnie ciasna :-)

    I może kupiłeś aż tyle muzyki? ACTA już po ciebie jedzie na sygnale.

    > Ale po drodze sa Niemcy, Francja, czy Slowacja, Wegry, Rumunia,
    > Bulgaria ..

    No i ile się tego uzbiera? 1GB?

    > A musze samochodem ? Moze np polece samolotem.

    To nadal nie jest powód, żeby sobie wzrok niszczyć czytaniem książek z
    telefonu.

    > Podlaczysz sobie pod telewizor w hotelu i bedziesz ogladal :-)
    > Nie da sie ?

    A masz w telefonie złącze SCART?

    > Ale laptopa na plaze brac to troche kiepsko :-)

    Na plażę nie chodzi się filmów oglądać.

    > A po co ci smartfon, jesli nie potrafisz go wykorzystac :-)

    Co to niby znaczy "nie potrafisz go wykorzystać"? Czy jeśli na ten przykład
    w laptopie nie zajebałem całego dysku, bo wszystko co mi potrzebne się
    mieści, to znaczy że nie umiem go wykorzystać?

    > A wiem, bedziesz pokazywal znajomym "a ja mam Live Tiles, a ty nie"
    > :-)

    A pokazywał będę. Mówiąc "Zobacz jakie ładne te nowe Nokie". Nie "popatrz
    jaki mam fajny fajlmenedżer" jak pojebany. No i wszystkim jak dotąd się
    podoba.