  • Data: 2012-02-08 17:14:02
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości grup
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Niby nic, ale wada pozostaje.

    >Jaka wada?

    Wyzsze ceny gier :-)

    >I może kupiłeś aż tyle muzyki? ACTA już po ciebie jedzie na sygnale.

    Widok plytoteki z setka plyt jest juz taki dziwny ?
    A kopiowac do wlasnego uzytku ciagle jeszcze u nas w kraju wolno.

    >No i ile się tego uzbiera? 1GB?

    Same Niemcy w Nokii maja cos pol GB.

    >To nadal nie jest powód, żeby sobie wzrok niszczyć czytaniem książek
    >z telefonu.

    To nie tylko software jest do d*, ale i hardware ? A mogl byc piekny
    ajfon ze swoim znakomitym ekranem ( (c) Pszemol) :-)
    Wielu ksiazek do samolotu nie zabierzesz, wiec co polecasz -
    ograniczyc sie, samochod, e-book ?

    Co do oczu sie zgadzamy ... wiec poprosze o dodatkowe pare GB na
    wersje audio :-)
    Albo dobry syntezator mowy. Jest w systemie ? A w symbianie jest :-)
    (tylko jakos bezuzyteczny ).

    >A masz w telefonie złącze SCART?

    A to nie masz video w tym najlepszym telefonie ? :-P

    >Co to niby znaczy "nie potrafisz go wykorzystać"? Czy jeśli na ten
    >przykład w laptopie nie zajebałem całego dysku, bo wszystko co mi
    >potrzebne się mieści, to znaczy że nie umiem go wykorzystać?

    To nie potrzebny ci taki wielki dysk, za jaki zaplaciles :-)

    >A pokazywał będę. Mówiąc "Zobacz jakie ładne te nowe Nokie". Nie
    >"popatrz jaki mam fajny fajlmenedżer" jak pojebany. No i wszystkim
    >jak dotąd się podoba.

    Niestety, ale starsze nokie to maja pojebany FM/system/Bluetooth.
    I to czasem wychodzi przy zabawach ze znajomymi :-)

    J.