  • Data: 2012-02-08 13:15:53
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Cieszę się że poruszyłeś ten temat. Teraz gratis opiszę Ci własne
    > wrażenie wyniesione z kontaktu z WP7. To nie nie jest mobilny OS, to
    > jest wczesne stadium projektowe interfejsu użytkownika, uruchamiane
    > jako demo na WindowsCE, niedostępnym dla programistów i userów.

    Może kupiłeś jakąś podrobkę na bazarze? Bo nicholery nie pasuje twój opis do
    rzeczywistości.

    > WP7 z Nokią i startującą właśnie kampanią ma nadzieję powtórzyć sukces
    > iOS, skupiając się na wyglądzie i reklamie. Szkoda bo przydała by się
    > realna konkurencja w tym segmencie rynku, która mogłaby sprawić że
    > producenci starali by się robić lepsze produkty, a nie lepsze
    > kampanie.

    Wygląd UI jest bardzo ważną rzeczą dla ludzi ceniących ergonomię
    użytkowniania. I Metro UI jest tu bardzo dobrą i ważną innowacją, na jaką
    nigdy nie było stać androidziarzy bez gustu, zaślepionych szałem
    cyjanogenomodowania.

    > Po roku WP7 dorobiło się copy-paste,

    Po trzech miesiącach, kłamco i fałszerzu historii.