  • Data: 2012-02-08 23:43:04
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > a mnie dziwi to, ze jak ktos ma cos wiecej od Ciebie, to ty sie zawsze
    > temu dziwisz.

    Nie. Tylko jak uważa, że wszystko musi targać ze sobą. Co wy ludzie domu nie
    macie?

    > Europa to ok 3.46GB
    > Jak dodasz do tego US to powiekszy sie o kolejne 3.3GB
    > czyli to wyjdzie juz, ze potrzebujesz na sama navi ok 7GB

    Tak, bo prawdziwy androidowy smartfoniasz potrzebuje mieć w telefonie mapę
    całej Europy i Ameryki. Całe szczęście, że nie jestem prawdziwym androidowym
    smartfoniarzem, bo miałbym ciągłe problemy z miejscem jak ty.

    > WP7 - ale tylko o akceptowalnych formatach - czyli pewnie bmp i jpg -
    > reszta to beda 'wrogie pliki'

    Co to są "wrogie pliki"?

    > idac Twoim rozumowaniem (zbierajac to wszystko juz kazdemu radziles w
    > tym watku) wyglada, ze zawsze ze soba zabierasz minimum zestaw:
    > a/telefon z WP7 (bo ładny i można wyrywać lachony na niego),
    > b/USB stick aby cokolwiek przegrac,
    > c/Kindla bo ebookow WP7 nie czyta
    > d/no i koniecznie notebooka
    > (bez tego w/w zestawu 'mcguivera' nie ruszasz sie z domu).
    > Zapomniałem jeszcze o czymś?

    Mnie tam to wszystko na codzień przy sobie nie jest potrzebne. Ja nie jestem
    bezdomny.
    I nie sprzedaję ubezpieczeń na parkingach.

    > I tu jest podstawowa roznica - bo normalnemu uzytkownikowi w sytuacji
    > awaryjnej wystarczy do tego 1 telefon.

    Jakaż to sytuacja awaryjna wymaga posiadania nagle przy sobie 1000 albumów
    muzycznych, 100 filmów i mapy samochodowej całego świata?

    > ja nie uzywam, to to jest to niepotrzebne?

    Napisałem, że nie interesowałem się.
    Od nadmiaru audiobooków straciłeś zdolność czytania?

    > i najbardziej ograniczonym i prymitywnym .... ale ŁADNYM ;)
    > no tak, takim ładniusienkim bublu.

    Bo coś nie odpowiada twoim marny gustom to bubel?

    > buuuu nie obsluguje DLNA - no prosze coraz wiecej ograniczen
    > To nawet z podstawowych wlasnosci multimedialnych jest to cudo
    > wykastrowane?

    Tak bardzo podstawowych, że większość posiadaczy telewizorów nawet nie wie
    czy ich telewizor obsługuje. Ze świecą szukać kogoś, kto z tego korzysta.
    I kto tu padł ofiarą marketingu, co? No kto?

    > a moze sie przyznaj - nie wiedziales jak tego uzyc?

    Nie wystarczająco jeszcze z siebie zrobiłeś buraka?

    > pare zastosowan i nie masz tego zapasu ani nie wiesz co ile zajmuje

    O laptopie teraz pisałem, audiobookowcu.

    > no tak - defragmentuje - toc to windows pelna geba ;)
    > ale, ale - przeciez ty nawet nie masz dostepu do plikow - to o jakiej
    > fragmentacji waść prawisz?
    > ;)

    O dysku w laptopie tu była mowa, znawco i geniuszu.

    > białą nokia tez nie - no chyba, ze jakims lachonom przed dyskoteka w
    > remizie strazackiej ;)

    Swą bystrością i kulturą w sam raz byś tam pasował.