  • Data: 2012-02-08 11:49:49
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Skrypëk" napisał w wiadomości
    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Och, niby jakie? Mają Live Tiles? Mają Metro UI? Mają Xobox Live?

    A co to za funkcje dla oszolomow ? :-)

    A maja Facebooka, nasza klase, gadugadu, allegro i naviexperta ?
    FB to pewnie maja, bo to "podstawa".

    > A co w tym dziwnego ?

    >W tym że ktoś ceny gier przedstawia jako wadę systemu? Nic, dosyć
    >typowa durnota.

    A po co ci "system", jesli nie chcesz grac :-)

    > Wydaje ci sie, albo przy twojej ideologii nie doszedles do takiego
    > problemu :-)

    >No o prostu nie mam pierdolca na punkcie kolekcjonowania muzyki.
    >Szkoda mi na to czasu i i pieniędzy.

    A kto tu mowi o kolekcjonowaniu, troche ulubionych albumow ... i sie
    konczy :-)

    >Jakbym był komiwojażerem, to bym sobie nabywł zwykłą nawigację do
    >auta.

    Wystarczy urlop w Hiszpanii czy w Grecji. A nawigacja w telefonie
    przydaje sie zeby do auta trafic na parkingu :-)

    >Wolę papierowe.

    Niby tez wole, ale sie nie czytaja same w czasie jazdy :-)
    No i np 20 ksiazek to jest istotne obciazenie.

    >Oszołomom to nawet i 80GB nie wystarczy.

    No ba, to raptem 10 filmow, a urlop trwa 14 dni :-)

    Tym niemniej 8GB zapelnic wyjatkowo latwo.

    >Nie interesuje mnie to.

    Bo jeszcze sobie nie zapelniles :-)

    J.