  • Data: 2012-02-08 09:55:17
    Temat: Re: Zestawienie wad WP 7.5
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości grup
    >nie mowie, ze flesh to dobrodziejstwo - ale jest,
    >a skoro jest, to nie bede sie na niego sztucznie obrazal a jedynie
    >akceptowal ten fakt i nie pozbawial sie pewnej funkcjonalnosci skoro
    >taka jest zaimplementowana (nie jestem zwolennikiem flesha).

    Skoro nie jestes, to nie wiadomo czy braku flasha sie martwic, czy
    cieszyc - coraz wiecej firm bedzie z niego rezygnowac :-)

    >Dziwnym natomiast jest fakt, ze silverlight microsoftu nie zostal
    >zaimplementowany dla WM7.

    Byc moze jakas dalekowzroczna polityka - np nie bedzie DRM i
    ograniczen w materiale na male ekrany.

    >Podobnie dla YT M$ poponuje jakies ulomne miedzymordzie.
    >To w temacie multimediow/streamingu.

    P.S. tak sie wlasnie patrze na kamerke w notebooku, i sie zastanawiam
    ... jak sprawdzic czy jej ktos nie uruchomil i mnie nie obseruje ?
    A Flash akurat potrafi.

    >wpisz citroen i zobacz pierwszy zwrocony wynik via google.
    >Wczym jest ta strona napisana?

    www.citroen.pl ? W HTML. Moze i jakis obiekt ma, ale ma tez 500 linii
    html i skryptow w javie.

    Co i tak jest niezle, bo sporo firm zmusza do uruchomienia flasha,
    zeby kliknac "skip intro".

    >(nie wiem co miales na mysli o nieindeksowaniu stron via google)

    We flasha chyba nie zagladaja ?
    W pdf i doc jak najbardziej.

    J.