    From: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Date: Wed, 27 May 2009 13:28:34 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Mam wrażenie, że na końcowym wnioskiem będzie podglądanie, jako jedyny
    > środek opierający się zasadzie nieoznaczoności.

    I tak pozostanie pytanie jak podglądać

    > To wszystko jest bardzo względne. Gdyby ludziom chciało się chodzić po
    > błocie, w zimie i w deszczu, mielibyśmy mnóstwo zdjęć, które lubię robić
    > właśnie w takiej scenerii. Owe zdjęcia byłyby wtedy nieciekawe, banalne
    > i powtarzające się. A tak wydają się być oryginalne.

    Jeśli są oryginalne to tylko w niewielkim stopniu ze wzgledu na niedostepność
    terenu.

    > A drugi koniec kija - czy ktoś jeszcze robi oryginalne zdjęcia tak zwane
    > ślubne? Czy podpalenie stodoły pełnej siana wraz z młodymi i
    > sfotografowanie tego byłoby kreacją, poszukiwaniem oryginalności czy
    > chęcią powiedzenia czegoś? Czego? Opowiedzeniem o istocie małżeństwa czy
    > może zwróceniem uwagi na fotografa?

    A co to znaczy normalne zdjęcia ślubne? Ten przemysł ma to do siebie że nie
    robi się normalnie. Pewnie już milion razy zastanawiano się dlaczego. Osobście
    nie przypominam sobie normalnych zdjęć ślubnych... plenerowch bo o tm chyba
    mówisz.
    Myślę że to jest babriera mentalna. Państo młodzi nie idą na sesję żeby zrobić
    sobie portret tylko żeby ktoś im zrobił zdjęcia ślubne, cokolwiek to znaczy. A
    jak im zrobisz zwykłe, najzwyklejsze zdjęcia zapytają czy to już, czy to to?
    Ludzie się nie widzą i zdaża się wybitnie rzadko że chcą się zobaczyć.