  • Data: 2009-05-27 20:46:14
    Temat: Re: Zdjecia pewnej Anny Marii
    Od: "p47" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek augustynski" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:19bc.0000004d.4a1d143c@newsgate.onet.pl...
    (...)
    > A co jest syntezą Twoją? Ktos może Cię znać bliżej i powie np. że zrobieś
    > te
    > zdjęcia tak jak zrobiłes bo inaczej nie umiesz. A ktos z zewnątrz powie co
    > za
    > gość, następny "wsiok", "artysta", "sprzedawca kapusty", "juzio z zakładu
    > foto
    > na osiedlu". I kto bedzie bliżej prawidłowej oceny?
    > Ja rozumiem, Ciebie może nie obchodzić czyjaś ocena ale może obchodzi Cie
    > co
    > robisz, ile potrafisz, wiesz, na ile jesteś sprawny w takim czy innym
> [...]

    JM obchodzi opinia innych, bo gdyby było inaczej to nie upubliczniałby
    swoich prac, a w tym przypadku nawet specjalnie na ten cykl zwracał uwagę.
    Mówi o Nim troche to, ze z wielu swoich prac własnie tę wybrał jako wg Niego
    specjalnie wartą uwagi innych;- musiał zatem uznac ją albo za szczególnie
    ciekawą, odkrywczą, albo taką godną pochwalenia się. W zadnym wypadku nie
    przecietną, przypadkową..

    p47