  • 21. Data: 2009-12-22 10:53:11
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > He, mam szkice już od dawna porobione, ale jakoś nie mam presji na ich
    > ucieleśnienie. A co o tym myślę, to już mam nowe pomysły. Ale może w
    > końcu...

    A w jaki target celujesz?
    Allround, niszowo, czy ambitnie?

    --
    Mirek

  • 22. Data: 2009-12-22 11:55:25
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 21:15:49 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    > Polecam każdemu taką zabawę - wybrać sobie temat i pstrykać przez jakiś
    > czas co dzień jedno zdjęcie.

    A czemu one są nieostre, moda jakaś?
    Piotr

  • 23. Data: 2009-12-22 11:57:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał
    niczego nie zmienialem
    dzialaly i dzialaja.
    -----------------

    Zrób wszystko jak "Panorama - test" - to działa jak powinno (chociaż nie
    rozumiem po co otwiera nowe okno).

    adam

  • 24. Data: 2009-12-22 11:57:55
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał
    > Ja tym razem nie wrzucam zdjęcia, a już nieco rozrośniętą serię
    > świąteczno-refleksyjną, do której końca pozostały dwa dni:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    > Polecam każdemu taką zabawę - wybrać sobie temat i pstrykać przez jakiś
    > czas co dzień jedno zdjęcie.

    Łau, ale czad:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/41/5.htm
    wszystko szare i zielona choinka - jak to zrobiłeś ?
    ; )))))))))))))))

    adam

  • 25. Data: 2009-12-22 12:54:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 22 Dec 2009 02:32:47 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

> [...]
    ma-5-1

    > niczego nie zmienialem
    >
    > dzialaly i dzialaja.

    Nie działa. Ale śmiało, zaprzeczaj.

    > w poprzednim tygodniu to byla histeria niektorych bardziej krnabrnych
    > o mniej elastycznym podejsciu do zycia.

    Oczywiście. Co nie po twojej myśli to histeria.

    > nie ma potrzeby osadzania w html.
    > ale polowa jest osadzona

    I ta osadzona połowa nie działa.

    > Roznica jest taka , ze w osadzonych htmlem obserwujesz postep
    > ladowania w formie budujacego sie obrazu , w tych nieosadzonych
    > odpala po calkowitym zaladowaniu.
    > w tej formie jak pokazalem obserwacja jest wymuszona na browserze
    > internetowym , a nie wszystkim chcialo sie nacisnac otworz za pomoca.

    Zaraz będziesz mądrzejszy od google jak tak dalej pójdzie.

    > sciagnij ten htmelik i zobacz co tam napisalem , zrozumiesz moze jaki
    > jest sens takiej routyny.

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-5-
    1/01.html?attredirects=0

    A w środku mamy:

    <!-- saved from url=(0022)http://internet.e-mail -->
    <object width="1000" height="700">
    <embed src="bbb.swf" width="1000" height="700" allowFullScreen="true">
    </embed>
    </object>

    Ni cholery nie otwiera to panoramy. Tak więc z mojego punktu widzenia jest
    bez żadnego sensu.

    Natomiast panorama testowa ma link
    http://sites.google.com/site/panosaurus2/strona2/tes
    t2.swf?attredirects=0 i
    ten działa.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 26. Data: 2009-12-22 12:55:37
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    adam pisze:
> [...]
    > dzialaly i dzialaja.
    > -----------------
    >
    > Zrób wszystko jak "Panorama - test" - to działa jak powinno (chociaż nie

    "Panorama test" działa, to nie.
    Mówisz że próbuje otwierać nowe okno? U mnie nie, za to każe wybierać
    program. Wybieram przegladarkę. Otwiera się puste okno.

    Tak więc XXYY: nie wiem co mam ustawić, smiało pytam i nie krepuję się :)

  • 27. Data: 2009-12-22 13:10:53
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał

    > "Panorama test" działa, to nie.
    > Mówisz że próbuje otwierać nowe okno?
    > U mnie nie, za to każe wybierać
    > program. Wybieram przegladarkę. Otwiera się puste okno.

    Tak. Firefox odpala nowe okno po czym je zamyka, proponuje ściągnięcie pliku
    i po zadaniu mu Firefoxa otwiera puste nic.
    Nikt mi nie wmówi, że to normalny sposób prezentacji ; )

    adam

  • 28. Data: 2009-12-22 13:34:59
    Od: f...@a...pl

    Dnia 21-12-2009 o 21:01:38 tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Rozpoczynamy nowy przedostatni w tym roku tydzien wiec zamykam watek
    > Zdjecia
    > tygodnia 50 ........
    >
    > pozdr.

    Jak drzewko świąteczne to z prezentami ....
    http://img691.imageshack.us/img691/5530/drzewkowitec
    zne.jpg
    --
    FKV

  • 29. Data: 2009-12-22 14:42:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > A w jaki target celujesz?
    > Allround, niszowo, czy ambitnie?

    Półambitnie, w stylu ''a dlaczego akurat tak''

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 30. Data: 2009-12-22 14:43:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Piotr pisze:

    > A czemu one są nieostre, moda jakaś?

    Eee... chyba ''a bo tak'' :)
    Nie wiem jaka jest moda obecnie, ale chyba krzywo i winiety, a nie nieostro.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś napisać coś takiego, co z miejsca rozśmieszyłoby mnie/