  • 51. Data: 2009-12-23 07:54:54
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Mikołaj Tutak napisał(a):

    > Użytkownik "Kokos" <k...@k...com> napisał w wiadomości grup

    > Jak się robi panoramy 360 stopni to przynajmniej kadr się ma optymalny...

    Wybór kadru to nie tylko wybór kierunku i kąta patrzenia aparatu, to
    również wybór punktu widzenia, nie mówiąc o wyborze momentu (elementy
    ruchome, światło). Więc ta optymalność kadru w panoramie nie jest taka
    automatyczna, jak się wydaje.

    --
    Mirek

  • 52. Data: 2009-12-23 08:14:35
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > również wybór punktu widzenia, nie mówiąc o wyborze momentu (elementy
    > ruchome, światło). Więc ta optymalność kadru w panoramie nie jest taka

    dokladnie tak jest
    panorama rowniez moze byc estetyczno - artystyczna.
    To stosunkowo mloda dziedzina , ale jestem przekonany ze takie prace
    sa gdzies w sieci do odnalezienia.

    Wcale nie musi byc wylacznie w celach ewidencyjno-poznawczych.

    Efekty reklamowe sa podobno znaczace.
    jeden z hoteli w niemczech chwali sie , ze odkad zrobili przewodnik
    panoramiczy i umiescili go w sieci ilosc zamowien wzrosla o 46 %

  • 53. Data: 2009-12-23 16:43:22
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Nad morzem też było ziiiimnoooo (brrrr..)

    http://img687.imageshack.us/img687/6039/dscf2305q.jp

    Serdecznie pozdrawiam,
    W.

  • 54. Data: 2010-01-06 03:50:45
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 22 of Dec 2009 07:20, XX YY wrote:

> [...]
    -1

    > wyminione panoramy dzialaly od pierwszej chwii tak jak dzialaja.
    >
    > co nie funkcjonuje.?

    Białe literki na białym tle. Być może białe litery na domyślnym tle.
    Ale domyślne tło dla wszystkich znanych mi przeglądarek graficznych
    jest właśnie białe.

    Powolutku zaczyna to mieć ręce i nogi.

    --
    nb

  • 55. Data: 2010-01-06 04:02:32
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 22 of Dec 2009 18:57, crazy bejbi wrote:

    > musze cię rozczarować ...

    > panorama 2 i 3 i testowa działają od numerka 4 w górę oraz numer 1 -
    > nie działają ...
    > Swoją drogą dość długo myślałem w CO mam kliknąć "poniżej" - wreszcie
    > zauważyłem taki 1pikselowy paseczek poniżej zdjęcia :)

    To nie jest paseczek tylko podkreślenie liter (standardowy wyróżnik linku).
    Liter nie widać, bo są tego samego koloru co tło. Kiedy zaznaczyć, tak jak
    zwykle zaznacza się tekst w edytorze, można coś zobaczyć.

    --
    nb