  • 1. Data: 2009-12-21 08:35:00
    Temat: Niby największe zdjęcie cyfrowe. Jak było to sorki
    Od: "SET" <u...@w...pl>

    www.dresden-26-gigapixels.com

  • 2. Data: 2009-12-21 09:07:56
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "SET" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hgnbvr$4gj$1@inews.gazeta.pl...
    > www.dresden-26-gigapixels.com

    Widzialem kiedys cos podobnego ale i tak masakra ;->

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2009-12-21 09:35:49
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "SET" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    > www.dresden-26-gigapixels.com

    Z czego polowa nieba ;)
    Kupa ciezkiej, nikomu niepotrzebnej roboty.

  • 4. Data: 2009-12-21 09:37:31
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "SET" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z czego polowa nieba ;)
    > Kupa ciezkiej, nikomu niepotrzebnej roboty.

    Bardzo fajna promocja nie gadaj.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2009-12-21 09:46:28
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo fajna promocja nie gadaj.
    > Pozdr.
    > www.elipsa.info

    Kadr wybitnie taki sobie.

  • 6. Data: 2009-12-21 09:51:38
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Kadr wybitnie taki sobie.

    Nie bardzo rozumiem...
    Czy co sugerujesz - uciac niebo, splaszczajac cala panorama??
    Jak inaczej to skadrowac aby pokazac te wszystkie elementy?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2009-12-21 10:07:31
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Nie bardzo rozumiem...
    > Czy co sugerujesz - uciac niebo, splaszczajac cala panorama??
    > Jak inaczej to skadrowac aby pokazac te wszystkie elementy?

    Moim zdaniem klasa i szacun dla autorow :-)

    Polon

  • 8. Data: 2009-12-21 10:09:25
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Czy co sugerujesz - uciac niebo, splaszczajac cala panorama??
    > Jak inaczej to skadrowac aby pokazac te wszystkie elementy?

    "TO" skasowac i znalezc ciekawsze miejsce do ustawienia aparatu.

    Na tym zdjeciu gorna polowa to niebo "na blache", dolna 1/4 nieciekawy
    dosc bliski plan a na srodku tez nic specjalnego nie ma.

    Pokazali po prostu kto ma wiekszego i na tym koniec ;)

  • 9. Data: 2009-12-21 11:27:11
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "SET" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    > www.dresden-26-gigapixels.com

    Czegoś tu nie rozumiem, proszę o wyjaśnienie

    Skoro zdcjęcie jest zrobione Canonem 5D mark II, to dlaczego piszą że to
    największe zdjęcie na świecie?
    Czy każdy posiadacz tego Canona nie może sobie takiego zdjęcia zrobic?

    Cris

  • 10. Data: 2009-12-21 11:29:25
    Od: "Cris" <u...@n...pl>

    Użytkownik "Cris" <u...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SET" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Czegoś tu nie rozumiem, proszę o wyjaśnienie

    Ok, juz wiem. nie załapałem, że to składanka

    C.