  • 11. Data: 2009-12-22 07:20:37
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Nastepny watek bedzie po swietach wiec - niech nam Dzieciatko przyniesie
    > duzo nowego ostrego szkla i mnostwa megapikselowego krzemu.
    > No i zadnych tfu tfu plastikowych bagnetow ;)

    pomódlcie sie raczej o talent:)

  • 12. Data: 2009-12-22 07:27:12
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 08:20, "Kokos" <k...@k...com> wrote:

    > pomódlcie sie raczej o talent:)

    pomodl sie sam o zdrowie bo o rozum to juz za pozno i zeby ci
    trollowanie przeszlo.

  • 13. Data: 2009-12-22 08:34:31
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Ja tym razem nie wrzucam zdjęcia, a już nieco rozrośniętą serię
    > świąteczno-refleksyjną, do której końca pozostały dwa dni:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    > Polecam każdemu taką zabawę - wybrać sobie temat i pstrykać przez jakiś
    > czas co dzień jedno zdjęcie.

    Nie umiesz GO operować, to kolorem akcentujesz, cwaniaczku. ;-)

    --
    Mirek

  • 14. Data: 2009-12-22 08:45:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Nie umiesz GO operować, to kolorem akcentujesz, cwaniaczku. ;-)

    Kupię se Kelbjego to się naumiem :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-12-22 08:55:59
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Kupię se Kelbjego to się naumiem :)

    Jak Ci się będzie nudzić na święta, to sam se go napiszesz. :-)
    No właśnie. Nie korci Cię coś popisać, poskładać i okrasić mazami?
    Ponoć plaża na rynku. :-)

    --
    Mirek

  • 16. Data: 2009-12-22 09:43:54
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    A to moja fota z dzisiejszego porannego spaceru

    http://img191.imageshack.us/img191/1958/10700702.jpg

  • 17. Data: 2009-12-22 10:11:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 22:20:21 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

> [...]
    -5-1

    > wyminione panoramy dzialaly od pierwszej chwii tak jak dzialaja.

    Wymienione właśnie działają. Pozostałe usiłują otworzyć pusty plik html.

    > co nie funkcjonuje.?
    > przeciez pytalem. Czemu wowczas milczales ?

    Testowe panoramy akurat działały.

    > Jesli nie dziala to zmien nastawieniea u siebie w komputerze .
    > jesli nie wieszuktore to pytaj smailo , nie krepuj sie.

    Nie będę nic u siebie zmieniał, skoro tylko twoje wstawki nie chcą się
    otwierać.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 18. Data: 2009-12-22 10:23:28
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >pomodl sie sam o zdrowie bo o rozum to juz za pozno i zeby ci
    >trollowanie przeszlo.
    spokojnie, o Ciebie tez sie pomodle, chociaz podejrzewam ze to nic nie da i
    nadal bedziesz uwazal ze robisz swietne ujecia..:)

  • 19. Data: 2009-12-22 10:32:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 22 Dez., 11:11, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    -5-1

    > Wymienione właśnie działają. Pozostałe usiłują otworzyć pusty plik html.

    > Testowe panoramy akurat działały.

    niczego nie zmienialem

    dzialaly i dzialaja.

    w poprzednim tygodniu to byla histeria niektorych bardziej krnabrnych
    o mniej elastycznym podejsciu do zycia.

    nie ma potrzeby osadzania w html.
    ale polowa jest osadzona
    Roznica jest taka , ze w osadzonych htmlem obserwujesz postep
    ladowania w formie budujacego sie obrazu , w tych nieosadzonych
    odpala po calkowitym zaladowaniu.
    w tej formie jak pokazalem obserwacja jest wymuszona na browserze
    internetowym , a nie wszystkim chcialo sie nacisnac otworz za pomoca.

    sciagnij ten htmelik i zobacz co tam napisalem , zrozumiesz moze jaki
    jest sens takiej routyny.

  • 20. Data: 2009-12-22 10:40:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Jak Ci się będzie nudzić na święta, to sam se go napiszesz. :-)
    > No właśnie. Nie korci Cię coś popisać, poskładać i okrasić mazami?
    > Ponoć plaża na rynku. :-)

    He, mam szkice już od dawna porobione, ale jakoś nie mam presji na ich
    ucieleśnienie. A co o tym myślę, to już mam nowe pomysły. Ale może w
    końcu...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /walka o pokój, walka z terroryzmem, a może wszystko dla twego
    bezpieczeństwa?/