  • 1. Data: 2009-12-21 20:01:38
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Witam!

    Rozpoczynamy nowy przedostatni w tym roku tydzien wiec zamykam watek Zdjecia
    tygodnia 50 i zapraszam serdecznie do pokazywania nowych mroznych zdjec w watku
    51 (BTW juz widze ze sie nigdzie nie pomylilem i skonczymy rok na tygodniu 52-
    gim ;)

    Nastepny watek bedzie po swietach wiec - niech nam Dzieciatko przyniesie
    duzo nowego ostrego szkla i mnostwa megapikselowego krzemu.
    No i zadnych tfu tfu plastikowych bagnetow ;)

    Jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-12-21 20:15:49
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/51 - fotoplenery.eu
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Ja tym razem nie wrzucam zdjęcia, a już nieco rozrośniętą serię
    świąteczno-refleksyjną, do której końca pozostały dwa dni:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm
    Polecam każdemu taką zabawę - wybrać sobie temat i pstrykać przez jakiś
    czas co dzień jedno zdjęcie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2009-12-21 20:29:34
    Od: JD <j...@g...com>

    On 21 Gru, 21:01, "tomek" <t...@o...pl> wrote:
    > Witam!

    Ja mało świątecznie:

    http://jacek3d.deviantart.com/art/3-147526274

    --
    Pozdeawiam
    JD

  • 4. Data: 2009-12-21 21:08:43
    Od: XX YY <f...@g...com>

    nadchodza , sa b. blisko:

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-5-
    1

  • 5. Data: 2009-12-21 22:09:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 21 Dec 2009 13:08:43 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > nadchodza , sa b. blisko:
    >
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/panorama-5-
    1

    Gratulacje. Udało ci się sknocić działanie czegoś, co już działało
    (panorama testowa, panorama 2, panorama 3).

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 6. Data: 2009-12-21 22:23:47
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    Dwa razy wyrośnięty krasnolud zwany Mikołajem.

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/018.jpg

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/komerc/ms1.jpg

    Matusz

  • 7. Data: 2009-12-21 22:45:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Matusz pisze:
    > Dwa razy wyrośnięty krasnolud zwany Mikołajem.
    > http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/018.jpg
    > http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/komerc/ms1.jpg

    To jest Kokakolek, a nie Mikołaj :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /to nie ja, to tylko ja/

  • 8. Data: 2009-12-21 22:56:29
    Od: Matusz <m...@w...pl>

    > To jest Kokakolek, a nie Mikołaj :)

    Chyba jesteś jedną z nielicznych osób, które wiedzą skąd łon sie
    wzion.
    A tak na marginesie Coca-Cola powinna dostać marketingową nagrodę
    Nobla (jeśli takowa by była). To wielka sztuka przenieść kampanię
    reklamową do globalnej kultury masowej na taką skalę.

    Matusz

  • 9. Data: 2009-12-21 23:14:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Matusz" napisał
    Dwa razy wyrośnięty krasnolud zwany Mikołajem.

    http://mateusz.franciszkanie.zabrze.pl/foto/018.jpg

    http://knipsel.franciszkanie.zabrze.pl/2009/spotkani
    a/komerc/ms1.jpg

    ---------------------------------

    "I taką ma małą głowę ???"
    ; )

    adam

  • 10. Data: 2009-12-22 06:20:21
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Dez., 23:09, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> wrote:

    -1

    > Gratulacje. Udało ci się sknocić działanie czegoś, co już działało
    > (panorama testowa, panorama 2, panorama 3).

    wyminione panoramy dzialaly od pierwszej chwii tak jak dzialaja.

    co nie funkcjonuje.?
    przeciez pytalem. Czemu wowczas milczales ?

    Jesli nie dziala to zmien nastawieniea u siebie w komputerze .
    jesli nie wieszuktore to pytaj smailo , nie krepuj sie.