eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaZdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.euRe: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Date: Thu, 19 Nov 2009 16:27:00 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <he3o3s$ddk$1@news.onet.pl>
    References: <hdu9if$bu7$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@n...onet.pl> <hdup0q$594$1@news.onet.pl>
    <he11bc$ron$1@node2.news.atman.pl> <he1q18$408$1@news.onet.pl>
    <he1rr2$pu$1@node2.news.atman.pl> <he3jnr$9r$1@news.onet.pl>
    <he3k6d$86r$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 181-bem-9.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1258644413 13748 62.121.76.181 (19 Nov 2009 15:26:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Nov 2009 15:26:53 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <he3k6d$86r$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:836245
    [ ukryj nagłówki ]

    John Smith pisze:
    > cichybartko napisał(a):
    >> Mimo totalnej biedy za
    >> życia coś go popychało do pracy twórczej i na pewno nie byli to odbiorcy.
    >
    > Pchała go potrzeba uzewnętrznienia swoich wizji, czyli komunikacji,
    > wywarcia wrażenia na kimkolwiek zdolnym do ich pojęcia. Czyli jednak
    > odbiorcy, choć może niekoniecznie tani poklask.

    OK myślę że się rozumiemy na tej płaszczyźnie. Ja po prostu uważam że
    głównym motorem powinna być chęć wyrażenia się u twórcy i tam właśnie
    jest miejsce na odbiorce. Za to przeciwny jestem sytuacji kiedy
    odbiorca, masa odbiorców wskazują kierunek twórcy. Ale oczywiście
    zgadzam się z Tobą że nie można totalnie wykluczyć odbiorców, chociażby
    byli niszą.

    >>> Jaki sens ma komunikat, którego nikt nie czyta?
    >> Prawdopodobieństwa odbioru nie da się wykluczyć, i wystarczy ten
    >> minimalny procent nadziei. W końcu wspomniany van Gogh się przebił.
    >
    > Przebił czyli co?
    > Czyli znaleźli się w końcu krytycy, którzy powiedzieli: To jest dobre.
    > I "ustalili" wartość jego dzieł.

    Nie został po prostu zrozumiany ;) choć widzisz przyłapałeś mnie, bo jak
    widać i mnie się udziela magia sukcesu ;).


    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: