    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Zbliża się wyłączenie analogowej i...
    <kgt5gp$ehk$1@node2.news.atman.pl> <kgtaip$l1j$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <kgv6n8$5se$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kgvcp5$c4u$1@node1.news.atman.pl> <kh09e3$p45$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <kh0fg5$ggj$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kh0srg$2or$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kh20fm$1lj$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kh8hme$uce$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kh8l7b$24s$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <khag3i$sea$1@news.vectranet.pl>
    Date: 07 Mar 2013 17:19:33 GMT

    Pan Cezary Grądys napisał:

    > Teraz jest podobnie, niedawno dostałem broszurkę z zakładu
    > energetycznego na temat oszczędzania prądu. Widać, że klienci rujnują
    > sprzedawców i producentów ;)

    Przyznać jednak trzeba, że prąd sprzedają. Kiedyś nie było to takie
    oczywiste, że prąd zawsze jest w gniazdku. A ta broszurka, to pewnie
    z jakiegoś dofinansowania.

    Ja dostałem wczoraj broszurkę z gazowni, na której piszą, żebym
    wypełnił ankietę w sprawie tego, co sobie myślę o łupkach. Napisali
    jeszcze, że "W USA rewolucja łupkowa doprowadziła do czterokrotnego
    spadku cen z 400 do 100 USD za 1000 m^3". Do broszurki dołączone jest
    pismo, podpisane przez jakiegoś cymbała, który "ma przyjemność przekazać
    mi nową taryfę". No i w końcu faktura do tego -- akurat się złożyło,
    że prawie dokładnie na tysiąc metrów z tej broszurki. Chcą, żebym im
    zapłacił za to 600 USD. Ja bym im wypełnił nawet siedem ankiet, ale wiem,
    że od mojego wypełniania przyjemność tych cymbałów nie zmiejszy się ani
    cztery, ani tym bardziej sześć razy.

    Jarek

    --
    -- Przywieźli wyngiel! Wyngiel! Wyngiel je we wiosce!
    -- Wojna będzie! Przed wojną tyz był!