-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.task
.gda.pl!not-for-mail
From: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Date: Tue, 15 Feb 2011 20:36:50 +0100
Organization: home
Lines: 29
Message-ID: <1...@s...eu>
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
<4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
<1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
<4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
Reply-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Host: 095160029141.unknown.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1297798605 13979 95.160.29.141 (15 Feb 2011 19:36:45 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 19:36:45 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Antivirus: avast! (VPS 110215-1, 2011-02-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350298
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 15 Feb 2011 19:49:47 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):
Co do Twojego pytania.
Padła tu propozycja założenia amortyzatorów o większym tłumieniu - hmm
dziwna propozycja, nie bardzo rozumiem co by to miało zmienić.
Prawdopodobie padnie propozycja założenia sprężyn wzmocnionych (jak m.in. w
Oplach) tylko że ich wysokość jest taka sama jak w serii jedynie pręt z
którego są wykonane jest grubszy (są sztywniejsze) ale nie zmienia to
prześwitu "na pusto". Wkładanie czegokolwiek w sprężyny to chyba pomyłka,
usztywni auto - no chyba że potrzebny ci ciut wyższy gokart.
ZTCW dopuszczona ze względów homologacyjnych jest zmiana prześwitu do 30mm
(to w kwestii obniżenia) i obniżające zestawy sprężyn Eibacha są na to
przygotowane, mogą takie sprężyny współpracować z seryjnymi amortyzatorami.
Sportowe amortyzatory (AGX Kayaby przykładowo) dopuszczone też ze wzgl.
homologacyjnych pojazdu mają skok jak w serii ale zmienione lub regulowane
tłumienie.
Pytanie czy te 30mm dotyczy też podniesienia prześwitu - nie wiem nikt
nigdy nie pytał, więc nie dociekałem u producenta.
Uprzedzając pytania czy można obniżyć o 50mm, można i są dostępne takie
zestawy ale nie mieści się to w zakresie homologacji danego pojazdu i
teoretycznie powinno się zdobyć homologację na tak przerobiony bolid, to co
widać na ulicach to praktyka a z tą jest różnie.
Pytanie czy ktoś produkuje zestawy podwyższające? Pewnie tak, ale koszt.
--
Pozdrawiam
Adam Krawczyk - Ruda Śląska
Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.11 20:47 Adam Krawczyk
- 15.02.11 21:20 venioo
- 15.02.11 21:26 Adam Krawczyk
- 15.02.11 21:30 venioo
- 15.02.11 21:34 J.F.
- 15.02.11 21:46 Adam Krawczyk
- 15.02.11 21:54 Adam Krawczyk
- 15.02.11 22:18 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 22:28 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 22:53 Adam Krawczyk
- 15.02.11 22:58 venioo
- 15.02.11 23:04 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:08 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:16 Adam Krawczyk
- 15.02.11 23:25 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=