eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZawieszenie - zmiana wysokościRe: Zawieszenie - zmiana wysokości
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.task
    .gda.pl!not-for-mail
    From: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
    Date: Tue, 15 Feb 2011 20:36:50 +0100
    Organization: home
    Lines: 29
    Message-ID: <1...@s...eu>
    References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    <ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
    <4d5ac6d6$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <1lt5zix63xmga$.dlg@secretkey.eu>
    <4d5acac7$0$2505$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: 095160029141.unknown.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1297798605 13979 95.160.29.141 (15 Feb 2011 19:36:45 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 19:36:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Antivirus: avast! (VPS 110215-1, 2011-02-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350298
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 19:49:47 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    Co do Twojego pytania.
    Padła tu propozycja założenia amortyzatorów o większym tłumieniu - hmm
    dziwna propozycja, nie bardzo rozumiem co by to miało zmienić.
    Prawdopodobie padnie propozycja założenia sprężyn wzmocnionych (jak m.in. w
    Oplach) tylko że ich wysokość jest taka sama jak w serii jedynie pręt z
    którego są wykonane jest grubszy (są sztywniejsze) ale nie zmienia to
    prześwitu "na pusto". Wkładanie czegokolwiek w sprężyny to chyba pomyłka,
    usztywni auto - no chyba że potrzebny ci ciut wyższy gokart.
    ZTCW dopuszczona ze względów homologacyjnych jest zmiana prześwitu do 30mm
    (to w kwestii obniżenia) i obniżające zestawy sprężyn Eibacha są na to
    przygotowane, mogą takie sprężyny współpracować z seryjnymi amortyzatorami.
    Sportowe amortyzatory (AGX Kayaby przykładowo) dopuszczone też ze wzgl.
    homologacyjnych pojazdu mają skok jak w serii ale zmienione lub regulowane
    tłumienie.
    Pytanie czy te 30mm dotyczy też podniesienia prześwitu - nie wiem nikt
    nigdy nie pytał, więc nie dociekałem u producenta.
    Uprzedzając pytania czy można obniżyć o 50mm, można i są dostępne takie
    zestawy ale nie mieści się to w zakresie homologacji danego pojazdu i
    teoretycznie powinno się zdobyć homologację na tak przerobiony bolid, to co
    widać na ulicach to praktyka a z tą jest różnie.
    Pytanie czy ktoś produkuje zestawy podwyższające? Pewnie tak, ale koszt.

    --
    Pozdrawiam
    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: