  • Data: 2010-04-25 22:10:06
    Temat: Re: Zasilanie PoE na dużej odległości - większy zasilacz?
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 00:00:33 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

    > I nie jest to technologia kosmiczna - tylko tyle chciałem pokazać.

    Jasne, ale gdzie widzisz te zabezpieczenia w przypadku UTP?

    > A jest jakakolwiek praktyczna różnica przy fachowo wykonanej i
    > zabezpieczonej instalacji? (tak, wiem 12V to już tzw. napiecie
    > bezpieczne i na dobrą sprawę nie potrzeba tutaj jakoś specjalnie
    > zabezpieczać się przed porażeniem a dla 230V już tak).

    Otóż to. Dokładnie o tym problemie piszę od samego początku.

    > Jak prywatnie to bardzo wątpie, jak w miejscu publicznym to patrz na
    > początek.

    Jeśli taka instalacja doprowadzi do pożaru, w którym ucierpią jak
    najbardziej prywatne osoby, na przykład jego bliscy, to też pójdzie
    siedzieć.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/