  • Data: 2010-04-26 01:10:38
    Temat: Re: Zasilanie PoE na dużej odległości - większy zasilacz?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > Choć twój tok rozumowania popieram, gdyż gdyby dozwolić na wolną
    > amerykankę w tzw. miejscach publicznych to czarno to widzę.

    Ja cały czas mówię o prywatnym dla siebie i u mnie to ja dotykam moich
    kabli, nikt inny. A do kabelków UTP stosowałem bezpieczniki - jeden na
    początku, a drugi na końcu - 100mA. Nigdy mi żaden nie padł, ale u mnie
    kable to eksperymenty właśnie, często zmieniane, kabel jak jest w jednym
    miejscu, to ze 3 miesiące max. I to oczywiście całkiem prywatnie dla siebie.
    I zgadzam się, że wolnej amerykance w public mówić trzeba nie.