  • Data: 2012-12-30 20:38:26
    Temat: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 19:04:36 +0000, AlexY napisał(a):
> [...]
    C5%9Bwietlna

    > W linku co podałem masz zaznaczone że 231lm/W DIODĘ zrobiła firma CREE
    > uderz do nich czy jacyś producenci od nich to biorą

    Najpierw podaj typ tej diody.
    To jest wlasnie roznica miedzy laboratorium a zyciem - tyle osiagneli, a
    kupic nie mozna :-)

    > [..]
    > Ciężko było by o estetykę,

    Kto wie, moze byloby ciekawe ?

    > raczej po krawędziach sufitu puścić paski
    > LED, na necie widziałem filmiki z tego typu rozwiązaniami.

    ale wtedy moc na metr rosnie.

    No i nie wiem czy nie wchodzi w pole normalnego patrzenia.

    .product_details&flypage=ilvm_fly_admirable.tpl&prod
    uct_id=216&category_id=60
    00k+cieply+bialy+d170857+8211+deko+light.html
    7-+chlodna+biel+158521+8211+spotline.html

    > Ceny z kosmosu, nigdy bym tyle nie dał.

    A doradzasz kupic 30 lampek po 30 zl ? :-)

    Tak to niestety teraz wyglada. Jakby mialo wieksza sprawnosc niz swietlowki
    to moze by nawet nie bylo tak drogo .. w perspektywie 30 lat ..

    > [..]
    > Mnie kosztowało to odpowiednik 20zł, drogo?

    biorac pod uwage oszczednosc na pradzie, to owszem, drogo :-)

    Watpie :-)

    J.