  • Data: 2012-12-30 21:24:26
    Temat: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@w...pl wrote:

> [...]
    dziwicie ze nie dziala, miga, jara sie i dymi.
    > Nic mi sie nie pomylilo. Wypraszam sobie personalne wycieczki.

    Nie ma tu żadnej personalnej wycieczki.

    > W najtanszych ledach to wlasnie ten kondensator pada. To powinien byc solidny
    kondensator polipropylenowy samonaprawiajacy, najlepiej klasy X2, dostosowany do
    pracy przy przy napieciu miedzyfazowym. To nie jest po prostu kondensator ilestam
    nanofaradow na wysokie napiecie.
    > Moje pierwsze doswiadczenia z ledami byly takie, ze po kilku tygodniach padly
    wszystkie 3 "ledówki" ktore kupilem. W kazdej z nich wlasnie ten kondensator szlak
    trafil. To byl kondensator dostosowany do pracy przy napieciu stalym 400V a nie
    napieciu zmiennym. Dlatego padl po krotkim czasie.

    Czyli bubel producenta, nie genarlizuj że wszystkie tanie tak mają, moje
    świecą już jakoś 2 lata a płaciłem po 5zł sztuka.
    [..]

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html