  • Data: 2012-12-30 23:03:39
    Temat: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.12.2012 21:58, badworm wrote:

    > 60Hz na jakimś większym monitorze CRT (17-19") to widzę bez problemu,
    > podobnie zapewne wiele innych osób.
    Dla mnie nawet na mniejszym do komfortowej pracy potrzeba 85Hz. Nawet 75
    sprawiało nieprzyjemne wrażenie podczas zmianiania punktu skupienia wzroku.

    Na razie najładniejsze co widziałem to e-ink do czytania i oled z nowych
    smartfonów. A najbardziej mnie wkurza większość "ledowych" lcd, które
    zamiast kilku khz jak miały te ze świetlówką migają z
    (sto)kilkudziesięcioma Hz. (Wystarczy niezbyt szybko ręką przesunąć
    przed takim, żeby zobaczyć jaka to porażka.)

    Michoo