  • Data: 2012-12-31 12:24:16
    Temat: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Brak wyobraźni u urzędasów nie przestaje mnie zadziwiać -- ten od
    > dyrektywy też mógł być z cieplejszych miejsc, a jak jest w Skandynawii,
    > czy choćby w Polsce, to mu przez myśl nie przeszło.

    Ciekawi mnie, czy ta decyzja o zakazie używania żarówek została
    podjęta przez jedną osobę, jakąś komisję (specjalistów?),
    czy przez głosowanie "europosłów"? Bo na razie wiem, że zakaz
    wydała anonimowa "Komisja Europejska".

    Oglądałem kiedyś obrady polskiego sejmu na temat różnych szczegółowych
    przepisów jakiejś ustawy - chyba dotyczącej rolnictwa. Najpierw
    czytana była proponowana poprawka, na końcu: "komisja wnosi
    o przyjęcie poprawki" albo "...o odrzucenie poprawki".
    Za KAŻDYM razem znudzeni, nieliczni posłowie głosowali tak,
    jak "komisja" zalecała.

    P.