eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korby › Re: Zapalanie z korby
  • Data: 2017-02-14 13:27:44
    Temat: Re: Zapalanie z korby
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-02-14 o 12:24, J.F. pisze:

    >>>>> Ten stary silnik najprawdopodobniej wyposazony jest w opreznik
    >>>>> dlatego tak lekko gosc korba kreci.
    >>>
    >>>> Zdaje sie ze nie. A jesli nawet - to sprawia wrazenie, jakby tarcia
    >>>> nie bylo.
    >>>> Pierscieni jeszcze nie znali, czy co ?
    >
    >> Przy kręceniu małymi silnikami benzynowymi nie było problemem tarcie
    >> a stopień sprężania.
    >
    > Ale ten sprawia wrazenie tak swobodnie krecocego sie, jakby tarcia wcale
    > nie bylo ...
    >
    Tarcie jest ale główny opór w silnikach powoduje sprężanie.
    Taki silnik od stara miał w nazwie "czterosuwowy silnik niskoprężny".
    I dlatego te sześć cylindrów szło odpalić z korby nie specjalnie
    trudniej niż cztery w żuku. Pojemność w starze razy dwa. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: