eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korby › Re: Zapalanie z korby
  • Data: 2017-02-14 18:56:52
    Temat: Re: Zapalanie z korby
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 14.02.2017 o 13:27, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2017-02-14 o 12:24, J.F. pisze:
    >
    >>>>>> Ten stary silnik najprawdopodobniej wyposazony jest w opreznik
    >>>>>> dlatego tak lekko gosc korba kreci.
    >>>>
    >>>>> Zdaje sie ze nie. A jesli nawet - to sprawia wrazenie, jakby tarcia
    >>>>> nie bylo.
    >>>>> Pierscieni jeszcze nie znali, czy co ?
    >>
    >>> Przy kręceniu małymi silnikami benzynowymi nie było problemem tarcie
    >>> a stopień sprężania.
    >>
    >> Ale ten sprawia wrazenie tak swobodnie krecocego sie, jakby tarcia wcale
    >> nie bylo ...
    >>
    > Tarcie jest ale główny opór w silnikach powoduje sprężanie.
    > Taki silnik od stara miał w nazwie "czterosuwowy silnik niskoprężny".
    > I dlatego te sześć cylindrów szło odpalić z korby nie specjalnie


    Każdy ws?ółczesny silnik benzynowy ma w nazwie "czterosuwowy silnik
    niskoprężny" :)

    Jest to jedynie odróżnienie od silnika wysokoprężnego tzn. diesla.

    Istnieją też inne nazwy dla tych silników a mianowicie: Silnik
    czterosuwowy z zapłonem iskrowym lub silnik spalinowy z zapłonem
    samoczynnym.
    To tak w skrócie:)


    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: