eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapalanie z korbyRe: Zapalanie z korby
  • Data: 2017-02-14 19:38:00
    Temat: Re: Zapalanie z korby
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-02-14 o 18:56, Wiesiaczek pisze:

    >>>>>>> Ten stary silnik najprawdopodobniej wyposazony jest w opreznik
    >>>>>>> dlatego tak lekko gosc korba kreci.
    >>>>>
    >>>>>> Zdaje sie ze nie. A jesli nawet - to sprawia wrazenie, jakby tarcia
    >>>>>> nie bylo.
    >>>>>> Pierscieni jeszcze nie znali, czy co ?
    >>>
    >>>> Przy kręceniu małymi silnikami benzynowymi nie było problemem tarcie
    >>>> a stopień sprężania.
    >>>
    >>> Ale ten sprawia wrazenie tak swobodnie krecocego sie, jakby tarcia wcale
    >>> nie bylo ...
    >>>
    >> Tarcie jest ale główny opór w silnikach powoduje sprężanie.
    >> Taki silnik od stara miał w nazwie "czterosuwowy silnik niskoprężny".
    >> I dlatego te sześć cylindrów szło odpalić z korby nie specjalnie
    >
    >
    > Każdy ws?ółczesny silnik benzynowy ma w nazwie "czterosuwowy silnik
    > niskoprężny" :)
    >
    > Jest to jedynie odróżnienie od silnika wysokoprężnego tzn. diesla.
    >
    > Istnieją też inne nazwy dla tych silników a mianowicie: Silnik
    > czterosuwowy z zapłonem iskrowym lub silnik spalinowy z zapłonem
    > samoczynnym.
    > To tak w skrócie:)
    >
    Sugerujesz że dzisiejszy silnik 0,9 litra i wyciągający 100KM
    jest równie niskoprężny jak ponad czterolitrowy mający 85KM ?
    Sprawdź sobie na ile różne mają stopnie sprężania.


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: