eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowejRe: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Date: Wed, 27 Jul 2011 23:22:47 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <j0pvj6$2qd$1@news.onet.pl>
    References: <p...@l...eu.org>
    <j0pmgv$df2$1@cougar.axelspringer.pl>
    <p...@l...eu.org>
    <j0pr9k$l1c$1@cougar.axelspringer.pl> <j0ptgt$q0g$1@news.onet.pl>
    <j0pui2$toh$1@news.onet.pl> <j0puos$v0t$1@news.onet.pl>
    <j0pv3p$n6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: afod111.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1311801766 2893 178.42.107.111 (27 Jul 2011 21:22:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jul 2011 21:22:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j0pv3p$n6$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110727-1, 2011-07-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2388045
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

    >> Choć nie - raz chyba widziałem coś takiego w ręku mechanika, ale z
    >> daleka, bo niestety nie dali się przekonać żebym mógł być na hali
    >> podczas przeglądu, obserwowałem sobie to tylko z góry zza szyby.
    > Kilka nieASOwych warsztatów które znam ma specjalne cenniki, "naprawa -
    > według cennika, naprawa przy właścicielu kręcącym się po hali - 150%
    > cennika, naprawa z koniecznością wysłuchiwania porad właściciela
    > kręcącego się po hali - 200% cennika". Poniekąd ich rozumiem:)

    Ja porad nie udzielam, najwyżej z nich korzystam.
    Raczej zadaję pytania.
    Zazwyczaj mechanik nie ma problemów z udzielaniem odpowiedzi, niestety
    często się zdarza że to go zdradza, iż nie bardzo wie o czym gada.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: