    From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zaniedbania ASO podczas trwania umowy serwisowej
    Date: Wed, 27 Jul 2011 18:55:54 +0000 (UTC)

    On Wed, 27 Jul 2011 20:23:44 +0200, MZ wrote:

    > Sciema. W większości marek warunkiem utrzymania gwarancji są przeglądy
    > serwisowe. Dziwi mnie tylko to że "jeden kierowca" i nie zauważył przez
    > 4 lata że auto nie było serwisowane. Jak oddawałeś auto na przegląd to
    > nic nie wypełniałeś, nic nie dostawałeś jako pokwitowanie, nie
    > zaglądałeś pod maskę, nie pytałeś co było zrobione? Dziwne, bardzo.

    Może źle się wyraziłem. Samochód był odstawiany do ASO na przegląd
    zgodnie z zaleceniami. Tj pierwszy raz po roku, a drugi raz po jakimś tam
    przebiegu. Nie jestem pewien czy był jakiś trzeci przegląd - myślę, że
    można to ustalić. Za każdym razem po takim przeglądzie był do podpisania
    jakiś kwitek, ale ja go na oczy niestety nie widziałem. Tym kierowcą jest
    mój tata, a on ma niestety zerowe pojęcie o obsłudze samochodu - stąd ta
    umowa serwisowa. Wie tylko, gdzie i jakie paliwo nalać.

    > Może i strach, ale nie kupowałeś wypełnionej książki serwisowej tylko
    > samochód. Trzeba było patrzeć co się podpisuje i co się dostaje. Teraz
    > co najwyżej możesz się powściekać na siebie - formalnie Cię nie
    > oszukali, auto masz. Jedyne co możesz teraz zrobić to oddać go na
    > przegląd, wymienić ten rozrząd jeśli czas, i pozostałe rzeczy które
    > powinny być wymienione przy tym przebiegu, bo spokojnie możesz założyć
    > że auto przeglądów nie przechodziło.

    Powtarzam, auto było odstawiane do ASO na przegląd terminowo. Po
    kontakcie z ASO stwierdzili, że uzupełnią nam tą książeczkę serwisową,
    tylko co z tego jak dopuścili się zaniedbań przy przeglądach.

    Oczywiście nie kupowałem książeczki serwisowej, ale podpisałem umowę
    serwisową która do czegoś ASO zobowiązywała. Z tych zobowiązań ASO się
    nie wywiązywało. Formalnie sprawa jest bardziej skomplikowana, bo podczas
    okresu leasingu auto nie należało do nas - tylko do leasingodawcy. Nasze
    stało się dopiero po wykupie, po których stwierdziliśmy te uchybienia.
    Dalej uważasz, że nas nie oszukano?

    Tomek