  • Data: 2017-08-31 15:27:04
    Temat: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Raczej DECT. Ta granica nie jest chyba sztywna, nie wynika z
    >zależności
    >czasowej jak w GSM, tylko samej mocy syganłu.

    szukalem kiedy telefonu o wiekszym zasiegu, i mi wychodzilo ze
    "producent gwarantuje, ze dalej niz 100m na pewnie nie bedzie".

    Ale moze zawinila szyba w oknie, moze blaszany parapet...

    >Jakos to im działało.

    Bo w zasadzie te 50m odstepu miedzy samochodami mozna utrzymac.
    czasem tylko chwila nieuwagi i zrobi sie 100m ...

    J.