  • Data: 2012-06-25 11:15:31
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Miroo" <m...@R...o2.pl> wrote in message
    news:4fe82668$0$1295$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo jak już ktoś wspomniał kolumna tworzy się zazwyczaj gdy nie ma
    > odpowiednich warunków na wyprzedzanie, górki, zakręty, sznur samochodów z
    > przeciwka. Wyprzedzający w takiej sytuacji kolumnę CZĘSTO stwarzają
    > zagrożenie.

    Bullshit. Kolumna sie tworzy, bo jeden z drugim nie potrafia i sie boja
    wyprzedzac. Nastepny sie boi wyprzedzic dwoch czy trzech samochodow i
    kolumna rosnie.
    Skrajnym przykladem niemocy byla jedna kobitka, ktora kiedys dogonila mnie
    jadac 100-110 (jechalem ok.80km/h, bo bylem umowiony na konkretna godzine, a
    wyjechalem za wczesniej) i sie zawiesila za moim zderzakiem. Nie pomagalo
    zjezdzanie na pobocze (w obie strony pusto, bo to byla 8 rano w niedziele),
    dopiero jak zwolnilem do 40km/h, to mnie wyprzedzila, przyspieszyla do stowy
    i pojechala. Kilka kilometrow dalej musiala trafic za wywrotke jadaca 70km/h
    i tej przeszkody juz nie pokonala - ja "dogonilem" oba auta, wyprzedzilem i
    pojechalem dalej 80km/h...

    Jak nie potrafisz wyprzedzic - jedz w kolumnie. Ale nie pyszcz, ze ktos
    wyprzedza, tylko ulatw wyprzedzanie. Ja wariatow wyprzedzajacych na zapalke
    i na trzeciego wole trzymac daleko od siebie - dlatego albo jade szybciej,
    albo przepuszczam, bo nie chce miec takiego szybkiego i wscieklego na
    zderzaku.

    --
    Axel