  • Data: 2012-06-25 17:09:53
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Jun 2012 14:52:33 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik
    <g...@...lesie> wrote:

    > On jedynie oczekuje iż pomiędzy Tobą a poprzednikiem luki, w która
    > będzie można wjechać - bezpieczny dystans od poprzednika. Za moment i
    > tak stamtąd wyjedzie, wyprzedzając kolejnych?
    > Widzisz coś w tym dziwnego ?

    Ze oczekujesz czegos od jadacego prawidlowo kierowcy ... mozesz na to
    iiczyc, ale nie oczekiwac. Wyprzedzaj tak, zeby nie utrudniac zycia innym.

    > W ogromnej większości, miejsca jest wystarczająco. Napewno wykazując
    > odrobinę zdrowego rozsądku ten wyprzedzany może zdjąć nogę z gazu na
    > kilka sekund - to wystarczy...

    Moze, ale nie musi. I to powinna byc zasada wyprzedzajacgo, ze jesli
    wyprzedzany jedzie przepisowo to totalnie nic od niego nie oczekuje ai nie
    przymusza go do zmiany zachowania. Kropka.

    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com