  • Data: 2012-06-25 15:31:37
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Miroo" <m...@R...o2.pl> wrote in message
    news:4fe8523a$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    ^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Zarzucasz mi kłamstwo? I to jeszcze w taki szczeniacki sposób? Podkreśl
    > miejsce gdzie napisałem nieprawdę.

    Wystarczy?

    > [..ciach..]
    > Rozumiem, że właśnie ten przykład dowodzi, że kolumny się nie tworzą, gdy
    > wyprzedzanie jest utrudnione.

    Przyklad na to, ze kolumny sie tworza, bo wiekszosc kierowcow nie umie
    wyprzedzac.

    > Nie jestem pehowcem i bardzo rzadko mi się śpieszy, bo trasę i czas
    > planuję z odpowiednim zapasem.

    Ja tez nie jestem ph, ale jak mi sie nie spieszy, to jade rowerem, albo ide
    na piechote. Ale zwykle mi sie spieszy, bo mam rodzine i zwykle czasu nie
    starcza na wszystko.

    > Jak drogi nie znam, jest spory ruch i utknę za TIRem jadącym 90km/h to nie
    > wyprzedzam na siłę, jadę spokojnie 50 metrów za TIRem, przyklejony do
    > pobocza. Jak się komuś śpieszy - droga wolna.

    No i wlasnie o to chodzi. Nie wyprzedasz, OK. Ale nie utrudniaj wyprzedzania
    innym (np. przez trzymanie sie kurczowo zderzaka poprzedzajacego pojazdu) i
    nie miej o wyprzedzanie pretensji.

    > Mam wyprzedzać? Po co? za 500m będzie następny TIR, potem następny... a
    > zysk z wyprzedzania znikomy. Już wyrosłem z wyprzedzania dla samego
    > sportu, pewnie faktycznie rośnie mi kapelusz na głowie :)

    A ja nie lubie jechac za kims, a zwlaszcza za TiRem, zza ktorego nic nie
    widac. Tyle, ze lata i kilometry spowodowaly, ze 2x dalej sie rozgladam
    zanim zaczne wyprzedzac, przewidujac, czy ktos mi jakiegos numeru nie
    wywinie.

    --
    Axel