  • Data: 2012-06-25 16:01:33
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-25 15:31, Axel pisze:
    > "Miroo"<m...@R...o2.pl> wrote in message

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Wystarczy?

    Nie, ja tam nie widzę nieprawdy.

    > Przyklad na to, ze kolumny sie tworza, bo wiekszosc kierowcow nie umie
    > wyprzedzac.

    Nigdy nie twierdziłem, że to nieprawda.

    > Ja tez nie jestem ph, ale jak mi sie nie spieszy, to jade rowerem, albo ide
    > na piechote. Ale zwykle mi sie spieszy, bo mam rodzine i zwykle czasu nie
    > starcza na wszystko.

    A ja w dłuższe trasy zazwyczaj wiozę rodzinę i właśnie dlatego się nie
    śpieszę.
    Był taki jeden co się śpieszył. Chrapek się nazywał. Na mszę się
    śpieszył. I jeszcze mu wystawili pomnik i nazwali część ekspresówki jego
    imieniem. Ciekawe, czy jakby tam zmiótł grupę dzieci na poboczu to też
    by miał pomnik.

    > No i wlasnie o to chodzi. Nie wyprzedasz, OK. Ale nie utrudniaj wyprzedzania
    > innym (np. przez trzymanie sie kurczowo zderzaka poprzedzajacego pojazdu) i
    > nie miej o wyprzedzanie pretensji.

    Pokaż mi gdzie i kiedy miałem pretensję o wyprzedzanie. Miałem tylko
    pretensję o niebezpieczne wyprzedzanie - w nieodpowiednim miejscu lub w
    nieodpowiedni sposób. Jeśli umiesz czytać, to przeczytasz, że nie jeżdżę
    nikomu na zderzaku i że ułatwiam wyprzedzanie. Więc może mnie już nie
    pouczaj, ok?

    Pozdrawiam
    Miroo