  • Data: 2012-06-22 00:42:15
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Wysiadła baba z pociagu po rozmowie ze znajomą kumą i westchneła:
    - Ledwo ją przegadałam.
    Jestem z Krakowa gdzie własnie buduje się drogę dwupasmową do ISTNIEJĄCEGO już
    zespołu osiedli (Ruczaj) a nie odwrotnie.
    Szanowni koledzy rozmawiają na temat wyprzedzania kolumny.
    Pytanie dlaczego powstają kolumny samochodów?
    Dlaczego z Krakowa do Łodzi moge dojechać w 3 godziny a później dystans z Łodzi do
    Torunia kolejne dwie, chociaż odległość dwa razy mniejsza.
    Ja czasami jade 40 a czasami 80 przy ograniczeniu do 60.
    Bo czasami głowa mnie boli a czasami d.pa.
    Najpierw drogi a potem stadiony. No ale u nas znowu odwrotnie.