  • Data: 2012-06-21 23:28:53
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > a na organizatorach ruchu drogowego
    > takie rozwiązania i inwestycje, które zadupizm
    > ograniczą do marginesu społecznego.

    O i tu wasc dotykasz istoty sprawy. Jazde na ogonie wymuszaja u nas
    warunki. Do tych warunkow naleza tez kierowcy niektorzy. Drog nam jakos
    spektakularnie nie przybylo, za to ilosc samochodow jest wielokrotnoscia
    tego, co bylo 10, czy 20 lat temu. Jakos sie te samochody musza
    zmiescic. Jesli jedziesz droga, ktora ma po 1 pasie ruchu w kazda
    strone, to masz malo czasu na wyprzedzenie. Powinno sie trzymac
    odleglosc, zaczac przyspieszac jak juz widac , ze zaraz bedzie mozna i
    sprawnie wyprzedzic jak tylko mozna majac juz dobra predkosc. Tylko, jak
    sam zauwazyles, ktos Ci sie zaraz wp* w puste miejsce. Wiec musisz
    jechac na ogonie. Problemu by nie bylo, jakby droga miala po 2 pasy. Nie
    musi byc zaraz autostrada, czy ekspresowka.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa