  • Data: 2012-06-22 10:53:24
    Temat: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Od: Jan45 <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-22 07:58, J.F. pisze:

    > (...)
    > Miejscowi maja blisko do domu i nie widza sensu wyprzedzania :-)

    No i dobrze, że dodałeś ten uśmiech. Bo miejscowi bardzo
    często wyprzedzają zamiejscowych bez sensu i potrzeby.
    Obcy jedzie przepisowo, bo nie zna realiów tak dobrze
    jak miejscowy, a czasem szuka drogi. Chyba każdy doświadczył
    czegoś takiego: Jadę dopuszczalne 40 km/h, drogoulica wzdłuż
    jeziora, w pobliżu miejskiej plaży. Jakieś 100 m przede mną
    skrzyżowanie, a tu znienacka młodzianek jakiś mnie wyprzedza,
    zajeżdża drogę i zaraz hamuje - bo skręca w prawo. Po prostu
    - uznał, że nie powinienem tak wolno jechać. Zna to miejsce
    i wie lepiej ode mnie, jaka jest tu właściwa prędkość.
    A że zmusił mnie do przyhamowania, to moja wina przecież.

    Jan