  • 21. Data: 2009-03-02 13:10:30
    Temat: Re: Zaczęło się w Gdańsku - Tym razem Canon
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd "Paweł W." napisał(a):

    > No nie wiem, czy to nie jest naginanie wyników pomiarów. Równie dobrze
    > można by powiedzieć, że większość ludzi jest mądra. ;-)

    Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że jest w większości. ;)

    > Poza tym IQ nie musi iść w parze z mądrością i nie mam pojęcia jak
    > zmierzyć mądrość.

    No właśnie to chyba niemierzalne jest...

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 22. Data: 2009-03-02 15:25:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Paweł W. pisze:
    > /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/
    > A to dziwne, a co z krzywą Gaussa(rozkład normalny) O_o

    Większość ludzi nie lubi takich trudnych wyrazów :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-03-02 18:35:24
    Od: Kyniu <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 02 Mar 2009 10:53:54 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Ale największe odkrycie uczonych amerykańskich mam w stopce :)

    Ee tam zaraz najwieksze. Najwieksze bylo jak odkryli ze liczba dni od
    poniedzialku do piatku jest inna niz liczona wspak czyli od piatku do
    poniedzialku :-)

    Kyniu

  • 24. Data: 2009-03-02 19:59:14
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/
    >
    > A to dziwne, a co z krzywą Gaussa(rozkład normalny) O_o
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł W.

    Jeżeli większość jest głupia. to raczej mamy rozkład nienormalny ;)

  • 25. Data: 2009-03-03 07:04:46
    Od: Dariusz Bobak <d...@k...eu.org>

    Witam,

    Zobaczmy, co ma do powiedzenia Janko Muzykant:

    > O kulki chodziło, o kulki z chleba.
    > Ale największe odkrycie uczonych amerykańskich mam w stopce :)

    Zaś czescy uczeni stwierdzili, że oświecone kobiety lepiej widać na drodze
    :)

    pozdrawiam
    Deni