  • 1. Data: 2009-03-02 09:20:36
    Temat: paint shop pro - zaznaczenie owalne
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Szukam uparcie takiej opcji w paint shop pro i chyba jestem ślepy. Jak
    potrzebuję tego muszę przerzucać do gimpa fotkę a troche to niewygodne.

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-03-02 09:55:20
    Temat: Re: paint shop pro - zaznaczenie owalne
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam uparcie takiej opcji w paint shop pro i chyba jestem ślepy. Jak
    > potrzebuję tego muszę przerzucać do gimpa fotkę a troche to niewygodne.

> [...]
    Narzędzie "Zaznaczenie" (S)
    Z górnej belki narzędziowej " Typ zaznaczenia" - Elipsa

  • 3. Data: 2009-03-02 10:22:38
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Narzędzie "Zaznaczenie" (S)
    > Z górnej belki narzędziowej " Typ zaznaczenia" - Elipsa

    dzięki, w polskiej pomocy do programu nic o tym nie pisało.

  • 4. Data: 2009-03-02 11:01:14
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    mirek wrote:

    > dzięki, w polskiej pomocy do programu nic o tym nie pisało.

    Moze przynajmniej było napisane? ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj