  • 11. Data: 2009-03-01 23:00:26
    Temat: Re: Zaczęło się w Gdańsku - Tym razem Canon
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marcin [3M] pisze:

    > Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy napompować azotem.
    > Po co zaraz wpadać w takie koszty :)

    Azotem to na co dzień pompujesz. Tylko, że z drobną domieszką tlenu :DDD

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 12. Data: 2009-03-02 00:29:02
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Azotem to na co dzień pompujesz. Tylko, że z drobną domieszką tlenu :DDD

    napompowac wodorem z domieszka tlenu, to by bylo cos :)

    Roger

  • 13. Data: 2009-03-02 05:45:33
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > napompowac wodorem z domieszka tlenu, to by bylo cos :)

    To lepiej nalać od razu wody, chociaż wtedy nie ma "bum" z drugiej strony...

  • 14. Data: 2009-03-02 08:17:53
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "woj" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To lepiej nalać od razu wody, chociaż wtedy nie ma "bum" z drugiej
    > strony...

    Jak dużo nalejesz, to będzie ;)

    A wiedziałeś, że rosyjscy uczeni udowodnili, że aby całą wodę która jest na
    Ziemi, w rzekach, morzach i oceanach wlać do rurki o średnicy 2,5cm, to
    musiałaby ona być długa że ja pie****e?

    ;)

  • 15. Data: 2009-03-02 08:32:52
    Od: Jan <k...@p...com>

    Marcin [3M] pisze:

    > A wiedziałeś, że rosyjscy uczeni udowodnili, że aby całą wodę która jest
    > na Ziemi, w rzekach, morzach i oceanach wlać do rurki o średnicy 2,5cm,
    > to musiałaby ona być długa że ja pie****e?

    Mnie bardziej zbulwersowała wieść o uczonych amerykańskich,
    którzy udowodnili na sto procent tezę następującą:
    Najczęstszym powodem kupowania chleba jest uczucie głodu.
    A ja sobie wcześniej myślałem, że chodzi o robienie klajstra...

    Jan

  • 16. Data: 2009-03-02 09:53:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jan pisze:

> [...]
    > Najczęstszym powodem kupowania chleba jest uczucie głodu.
    > A ja sobie wcześniej myślałem, że chodzi o robienie klajstra...

    O kulki chodziło, o kulki z chleba.
    Ale największe odkrycie uczonych amerykańskich mam w stopce :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 17. Data: 2009-03-02 10:46:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > O kulki chodziło, o kulki z chleba.
    > Ale największe odkrycie uczonych amerykańskich mam w stopce :)

    /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/

    A to dziwne, a co z krzywą Gaussa(rozkład normalny) O_o

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 18. Data: 2009-03-02 11:07:22
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Marcin [3M] wrote:
    > Jesteśmy piersi na świecie!
    >
    > http://www.cyfrowe.pl/aparaty/canon-eos-5d-mark-ii-i
    -ob-24-70is.html

    "W związku z błędną informacją podaną na naszej stronie, o pojawieniu się w
    zestawie z aparatem nowego obiektywu 24-70 mm ze stabilizacją, informujemy,
    że firma Canon obiecała oficjalne sprostowanie i korektę cennika w tym
    tygodniu."

    dziekuje za uwagę ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 19. Data: 2009-03-02 12:49:31
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd "Paweł W." napisał(a):

    > /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/
    >
    > A to dziwne, a co z krzywą Gaussa(rozkład normalny) O_o

    To zależy, gdzie jest próg mądry/głupi. Może być tak już po spadku
    krzywej IQ. :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 20. Data: 2009-03-02 12:52:13
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    bakulik at work pisze:

    > To zależy, gdzie jest próg mądry/głupi. Może być tak już po spadku
    > krzywej IQ. :)

    No nie wiem, czy to nie jest naginanie wyników pomiarów. Równie dobrze
    można by powiedzieć, że większość ludzi jest mądra. ;-)

    Poza tym IQ nie musi iść w parze z mądrością i nie mam pojęcia jak
    zmierzyć mądrość.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.