  • 1. Data: 2009-03-01 19:59:20
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2009/09 - fotoplenery.eu
    Od: " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam serdecznie !

    W sportach zimowych mielismy bardzo udany tydzien za sprawa
    Justyny Kowalczyk a w zdjeciach tygodnia ozywiona dyskusje
    wokol zdjecia Anjaya

    http://www.bighugelabs.com/flickr/onblack.php?id=329
    4858929&bg=white

    oczywiscie nie bylo to jedyne zdjecie z konczacego wlasnie
    swoj zywot watku, poniewaz jednak wzbudzilo najwiekszy odzew
    a pewnie i zachecilo do zastanowienia sie nad poszukiwaniem
    kadrow innych niz zazwyczaj wiec je wlasnie pozwolilem
    sobie przypomniec. Ale nic, to juz przeszlosc teraz nadchodzi
    tydzien 9-ty i czekamy co on przyniesie. Z mojej strony jak
    najbardziej standardowy widoczek

    http://plfoto.com/1786383/zdjecie.html

    wszystkich zapraszam do pokazywanie swoich osiagniec i
    jak zwykle przypominam, ze watek ten jest archiwizowany na stronie
    wymienionej w tytule - dlatego, pokazujac tu zdjecie, zgadzamy sie
    na umieszczenie go na tej stronie. I rowniez jak zwykle zachecam
    do samodzielnego umieszczania pokazywanych zdjec na tej stronie.

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok

  • 2. Data: 2009-03-01 20:34:34
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/09 - fotoplenery.eu
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 19:59:20 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

    > wszystkich zapraszam do pokazywanie swoich osiagniec

    Przepraszam jeśli coś z ostatniego tygodnia nie zostało wczytane do
    fotoplenery.eu. Poprzedni tydzień był dla mnie morderczo pracowity i Osiak
    wszystkim się zajął. Pozostawiam jescze otwarty tydzień 2009/08 i jeśli coś
    przeoczyliśmy to albo ja albo Osiak wczytamy później.

    Zdąrzyłem tylko uaktywnić obecny tydzień:

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/09/

    Przypominam, że ostatnio regularnie pokazuje na fotoplenery swoje zdjęcia
    Sławek C ale nie pisze na grupę. Tu jest link do zdjęcia Sławka na ten
    tydzień:

    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/09/p_1-456.html

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 3. Data: 2009-03-01 21:25:27
    Od: "elkabanos" <b...@w...pl>

    Użytkownik " tomek" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie !

    Czołem,

    w tym tygodniu zdjęcie z dzisiejszej wyprawy na Szrenicę:
    http://plfoto.com/1786428/zdjecie.html

    Paweł

  • 4. Data: 2009-03-02 07:43:46
    Od: Czarek <4...@g...de>

    I tym razem się dołożę:
    http://plfoto.com/1786771/zdjecie.html
    motyw znany ze zdjęcia abpc, ale w ujęciu dziurką, jak to ostatnio u
    mnie bywa :)
    Aparat otworkowy Klablas & Klablas 4x5", negatyw ADOX CHS 100 ART,
    skaner Epson 4990.

    Czarek

  • 5. Data: 2009-03-02 19:18:40
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    tomek pisze:
    > http://plfoto.com/1786383/zdjecie.html

    Fajne, ale chciałbym zobaczyć:
    a) w kolorze.
    b) z nieco większym kontrastem (te cienie miejscami strasznie wyblakłe,
    a słoneczko wygląda na mocno boczne).
    Poza tym przyjemne, jak to góry.

    Moja propozycja na ten tydzień:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/09/trawy_1-460.html
    http://www.maniooo.pl/trash/DSCF7447s.jpg

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 6. Data: 2009-03-02 19:53:32
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Ja skromnie :

    http://abpc.com.pl/marm/imagepages/image1.html

    abpc

  • 7. Data: 2009-03-02 20:15:35
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maniooo (z domu)" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Moja propozycja na ten tydzień:
    > http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    a-tygodnia-tydzien-2009/09/trawy_1-460.html

    A co to? aparat się uszkodził? :(

  • 8. Data: 2009-03-02 20:38:49
    Od: "maniooo (z domu)" <m...@g...com>

    kuba_k1 pisze:
    > A co to? aparat się uszkodził? :(

    Tam zaraz uszkodził, takie cacka kiedyś robili :-) .

    --
    pozdrawiam, Marian

    http://www.maniooo.pl

  • 9. Data: 2009-03-03 08:25:15
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 1 Mar 2009 19:59:20 +0000 (UTC), tomek napisał(a):

    > wszystkich zapraszam do pokazywanie swoich osiagniec

    Dookoła śniegi a bluszcz u moich rodziców zieloniutki.. no nie mogłem się
    od niego oderwać :-)
    http://www.pbase.com/hfoto/image/109793037

    Pozdrawiam,
    Henry