  • 1. Data: 2009-03-01 21:08:59
    Temat: Prosze o porade - szukam serwisu lustrzanek cyfrowych
    Od: Robert Borszcz <r...@b...pl>

    Witam wszystkich.

    Proszę o poradę gdzie dobrze, sprawnie oddać do czyszczenia, przeglądu,
    konserwacji lustrzankę Nikon D50 wraz z obiektywami.
    Słyszałem o dobrych serwisach w Krakowie, ale nie wiem gdzie dokładnie,
    no i może coś bliżej Zabrza by się znalazło, np. Gliwice, Katowice.

    Bardzo proszę o informacje!

  • 2. Data: 2009-03-02 07:30:26
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Robert Borszcz wrote:
> [...]
    > przeglądu, konserwacji lustrzankę Nikon D50 wraz z obiektywami.
    > Słyszałem o dobrych serwisach w Krakowie, ale nie wiem gdzie

    Czapskich 1 - do czyszczenia nadaja sie w sam raz.
    Zczyszcza Cie perfekcyjnie ;)

  • 3. Data: 2009-03-02 11:08:02
    Od: "Roman Cierlica" <r...@g...pl>

    Chorzów ul.Hajducka między nr.4-6 jest serwis podobno bardzo go chwalą

  • 4. Data: 2009-03-07 22:56:18
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Robert Borszcz pisze:
> [...]
    > Słyszałem o dobrych serwisach w Krakowie, ale nie wiem gdzie dokładnie,
    > no i może coś bliżej Zabrza by się znalazło, np. Gliwice, Katowice.

    zapytaj u gościa w www.mc-foto.pl (Częstochowa)

    Wojtek