eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZa szybko źle za wolno żleRe: Za szybko źle za wolno żle
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Za szybko źle za wolno żle
    Date: Tue, 27 Oct 2015 20:11:34 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 67
    Message-ID: <n0oi90$gs3$1@node2.news.atman.pl>
    References: <0...@g...com>
    <n0o65r$m0$1@node1.news.atman.pl> <n0obfc$5hh$3@node1.news.atman.pl>
    <n0og0o$bc1$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1445973088 17283 83.142.198.226 (27 Oct 2015 19:11:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2015 19:11:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.2.0
    In-Reply-To: <n0og0o$bc1$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571131
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27.10.2015 19:32, Uncle Pete wrote:

    >> https://www.google.pl/search?q=radar+na+wis%C5%82ost
    radzie&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&
    sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMIh4zY-ZLjyAIVJvNyCh02LAH1&d
    pr=1#imgrc=40q6b6XlAD39_M%3A
    >>
    >
    > To akurat jest jedyny znany mi radar, który w sposób oczywisty służy do
    > trzepania kasy - sam na niego się nadziałem kiedyś późno wieczorem,
    > byłem zmęczony po kilkusetkilometrowej podróży i mimo że tyle razy tam
    > przejeżdżałem, to nie zwolniłem. Trudno, 150 zł i 4 punkty.

    Nawet nie do trzepania kasy, bo to nie ta skala wielkości w budżecie
    Warszawy. Po prostu ktoś postawił, ze statystyk mu wyszło, że mniej
    wypadków od tamtej pory (to że skrzyżowanie praktycznie przestało
    istnieć to wpływu nie ma;), rzecznik tłumaczył, że potrzebny jak nie
    wiem co, czego najlepszym dowodem jest ilośc kierowców łamiących
    przepisy (potwierdzona mandatami). A prawda jest taka, że 50 w tym
    miejscu wynika... z tego, że znaki dynamiczne potrafią wyświetlić...
    tylko 30 lub 50. Teraz nikt nie przyzna, że wywalono bańkę na zjebane
    oznakowanie, a żeby udowodnić, że nie, to jeszcze przypieprzono
    fotoradar (niby wylot z tunelu jest niebezpieczny, tylko on jest ponad
    kilometr dalej). I to jest najbardziej wkurwiające - gdyby chodziło o
    kasę, byłby jakiś powiedzmy uzasadniony powód. A ty jest zupełnie bez
    sensu.

    Ale nie o to chodzi - jedziesz, widzisz siedemdziesiątkę i radar.
    Zwalniasz przykładnie do 70 (albo nawet przyspieszasz, bo wszceśniej
    wydawało ci się, że jest 50, ale skoro 70 to 70...) i jesteś o dwie
    stówki lżejszy. Dalej twierdzisz, że zwalnianie do 50 przed radarami
    jest takie zupełnie bez sensu;)

    Teraz 70 przenisśli za radar, ale zaznaczyli, że było dobrze, tylko
    poszli na rękę głupim kierowcą i podkreślili, że zrobili to z łaski, bo
    wcale nie musieli. A kierocy powinni wiedzieć, że jak jest 70 to jest 50
    i po prawdzie to oni nie rozumieją w czym był problem.

    >> Problem w tym, że w Polsce nasrali tyle znaków, ograniczeń i reklam przy
    >> drogach, że przeciętny kierownik jedzie "tyle coi mu się wydaje", a jak
    >> widzi radar czy policję, to nie całkiem bezpodstawnie zakłada, że ktoś
    >> chce jego dobra. A on wołałby je zatrzymać. Ot cała tajemnica;)
    >
    > Nasrane niesamowicie, w okolicach przecięcia się Wisłostrady z Trasą
    > Łazienkowską naliczyłem ponad 60 znaków. Ale bez przesady, mózg
    > automatycznie zaczyna je filtrować, zostawiając tylko znaki związane z
    > ograniczeniem prędkości i radarami :)

    Od tego jest Yanosik, nie znaki:P

    > Ale chodzi mi także o co innego: jeszcze kilka miesięcy temu aż tak
    > kierowcy nie zwalniali, albo zdarzało się to zdecydowanie rzadziej. Po
    > wprowadzeniu obostrzeń nagle wszyscy wyhamowali, nawet w terenie
    > niezabudowanym,

    Teren niezabudowany może się okazać nagle zabudowany. Ot szkółka, to
    trzeba dzieci chronić przed kierowcami. A że to szkółka leśna w
    rezerwacie przyrody - tylko nie mówcie że matka siedzi z tyłu. Żeby nie
    było - wcale nie żartuję - mamy znak terenu zabudowanego w lesie, gdzie
    do najbliższych realnych zabudowań jest ponad dwa kilometry - do mniej
    realnych (opuszczona jednostka wojskowa) ponad kilometr. Najbliższym
    obiektem jest rezerwat przyrody;) Więc niestety - zakładanie dobrej woli
    stawiaczy fotoradarów choć w wielu przypadkach uzasadnione, niestety
    wcześniej czy później przynosi rozczarowanie:P Czasem jazda +15 w lesie
    okazuje się +55, a wtedy to już słabo - jesteś tylko dodatkowym punktem
    w statystyce:(


    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: