  • Data: 2015-10-27 20:32:33
    Temat: Re: Za szybko źle za wolno żle
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.10.2015 20:20, Czesław Wiśniak wrote:

    > Po prostu nie potrafią jeździć. Wisi jeden drugiemu na zderzaku przy
    > 100km/h a potem 10tys samochodów w korku stoi.
    > Niech zrobią tam odcinkowy do 50 i wszyscy będą się poruszać jak przed
    > remontem tylko, że korków nie będzie :)

    Będą korki, bo po prostu Prymasa się korkuje, więc co niby miałoby się
    zmienić? Jeżdzę tamtędy codziennie rano i korek zaczyna się zawsze w tym
    samym miejscu - czy akurat kogoś z barierek ściągają czy nie. Po prostu
    otworzyli Grota, więc Białołęka z Targówkiem się przelała na drugą
    stronę to i korek jest. Kamyczek do tego, że niekoniecznie budowa nowych
    dróg zmniejsza korki. Za to w drugą stronę jest luźniej niż przed
    modernizacją Grota.

    Co do ograniczenia, to myślę, że jakby jechali 70 to raczej nikt by nie
    wypadywał na barierki.

    Shrek.