  • 1. Data: 2015-10-27 15:52:57
    Temat: Za szybko źle za wolno żle
    Od: Bolko <s...@g...com>

    http://www.wykop.pl/ramka/2825913/nietypowy-apel-pol
    icji-do-kierowcow-przejezdzajacych-przez-losiow/

    Kierowcy pokonują odcinek z prędkością 30-40 km na godz., blokując ruch na drodze
    krajowej 94. Policjanci przypominają więc, że w Łosiowie dozwolona prędkość wynosi 50
    km na godz. Ostrzegają także, że za utrudnianie ruchu również grożą kary: od 50 do
    200 zł i 2 punkty karne.

    I bądź tu mądry

  • 2. Data: 2015-10-27 16:03:26
    Temat: Re: Za szybko źle za wolno żle
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Bolko,

    Tuesday, October 27, 2015, 3:52:57 PM, you wrote:

    > http://www.wykop.pl/ramka/2825913/nietypowy-apel-pol
    icji-do-kierowcow-przejezdzajacych-przez-losiow/

    > Kierowcy pokonują odcinek z prędkością 30-40 km na godz., blokując
    > ruch na drodze krajowej 94.

    Akcja żółw. Opór społeczny.

    > Policjanci przypominają więc, że w Łosiowie dozwolona prędkość
    > wynosi 50 km na godz. Ostrzegają także, że za utrudnianie ruchu
    > również grożą kary: od 50 do 200 zł i 2 punkty karne.

    Jasne, niech spróbują.

    > I bądź tu mądry

    Masz jechać ze wzrokiem wlepionym w prędkościomierz, dokładnie z
    prędkością 50km/h. To przecież dla naszego bezpieczeństwa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2015-10-27 16:45:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-10-27 15:52, Bolko wrote:
> [...]
    km na godz. Ostrzegają także, że za utrudnianie ruchu również grożą kary: od 50 do

    A mnie osobiście wkurza, jak ostatnio przed radarem kierowcy na wszelki
    wypadek zaczęli zwalniać do 15-20 km/h poniżej ograniczenia. Nie ma to
    żadnego racjonalnego uzasadnienia i tylko potwierdza, ilu jest kierowców
    aroganckich i tchórzliwych równocześnie. Tam, gdzie są pewni braku
    kontroli, nadal prują ile się da.

  • 4. Data: 2015-10-27 16:55:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 16:45:02 +0100, Uncle Pete napisał(a):
> [...]
    > żadnego racjonalnego uzasadnienia i tylko potwierdza, ilu jest kierowców
    > aroganckich i tchórzliwych równocześnie. Tam, gdzie są pewni braku

    Z drugiej strony - mozna to nazwac rozsadkiem :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-10-27 17:31:05
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    W dniu 27.10.2015 o 16:55, J.F. pisze:

    > Z drugiej strony - mozna to nazwac rozsadkiem :-)
    >
    > J.

    Kontynuując jeszcze wątek polityczny to ciekawe czy po zmianie władzy
    coś się zmieni w temacie radarów odcinkowych?

  • 6. Data: 2015-10-27 18:15:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.10.2015 16:45, Uncle Pete wrote:
> [...]
    >
    > A mnie osobiście wkurza, jak ostatnio przed radarem kierowcy na wszelki
    > wypadek zaczęli zwalniać do 15-20 km/h poniżej ograniczenia. Nie ma to

    Problem w tym, że czasem ma:

    https://www.google.pl/search?q=radar+na+wis%C5%82ost
    radzie&espv=2&biw=1920&bih=955&source=lnms&tbm=isch&
    sa=X&ved=0CAcQ_AUoAmoVChMIh4zY-ZLjyAIVJvNyCh02LAH1&d
    pr=1#imgrc=40q6b6XlAD39_M%3A

    Albo HGW gdzie poprzednie ograniczenie np do 70 było odwołane przez coś
    co wyglądało na wyjazd z parkingu, albo...

    Problem w tym, że w Polsce nasrali tyle znaków, ograniczeń i reklam przy
    drogach, że przeciętny kierownik jedzie "tyle coi mu się wydaje", a jak
    widzi radar czy policję, to nie całkiem bezpodstawnie zakłada, że ktoś
    chce jego dobra. A on wołałby je zatrzymać. Ot cała tajemnica;)

    Shrek

  • 7. Data: 2015-10-27 18:16:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 27.10.2015 17:31, Czesław Wiśniak wrote:

    > Kontynuując jeszcze wątek polityczny to ciekawe czy po zmianie władzy
    > coś się zmieni w temacie radarów odcinkowych?

    Wykryją korupcję w przetargach i pomysł pójdzie w pisdu;)

    Shrek.

  • 8. Data: 2015-10-27 18:31:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 17:31:05 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Kontynuując jeszcze wątek polityczny to ciekawe czy po zmianie władzy
    > coś się zmieni w temacie radarów odcinkowych?

    Nic.
    Wyobrazasz sobie, ze partia z "prawo" w nazwie ma tolerowac piratow ?
    Szczegolnie, ze sami fotoradary wprowadzili (nieodcinkowe).

    Co najwyzej zmienia dyrektora ITD, zeby wiecej pieniedzy przynosil na
    obietnice wyborcze, i/lub znow dopuszcza straze gminne do interesu :-)

    Choc kto ich tam wie, teraz przeciez "wszystko sie zmieni" :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-10-27 18:46:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 27 Oct 2015 16:03:26 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Akcja żółw. Opór społeczny.

    Byłaby równie sensowna, co blokowanie A4 z uwagi na wysokie ceny paliw (czy
    co tam wtedy sobie wymyślili). W tym przypadku to żadna akcja społeczna,
    tylko mistrzowie kierownicy. Ale jak takiego wyprzedzisz w tym Łosiowie, to
    nagle znajduje pedał gazu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2015-10-27 18:48:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Borys,

    Tuesday, October 27, 2015, 6:46:36 PM, you wrote:

> [...]
    > tylko mistrzowie kierownicy. Ale jak takiego wyprzedzisz w tym Łosiowie, to

    Piszesz tak, jakbyś codziennie tam jeździł.

    --
    Best regards,
    RoMan