  • Data: 2014-02-20 12:30:34
    Temat: Re: Z czego oni zyja
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BartekK" napisał w wiadomości grup

    > Bo z tych 3 dni - to realnej robocizny było kilka godzin, z tego pewnie
    > jedna to wyjazd na zaprzyjaźniony szrot po części.A stać 3dni musiało, by
    > trafić w swój moment, gdy będzie wolne miejsce na podnośniku, i wolny
    > "młody/uczeń" który to wykonał. Bo po pierwsze - tam nie ma żadnej
    > filozofii, zwłaszcza jak przełożyli półoś wraz z piastą, wahaczem i felgą
    > (w całości wyszarpane z dawcy, w całości zamontowane do ciebie, tylko
    > amortyzator odkręcić i drążek),

    A co z belką? Nie wiem, czy używam fachowego określenia - chodzi o tę części
    która idzie pod silnikiem od jednego do drugiego wahacza - to też było
    wymienione i na pewno nie zajęło 5 minut.

    > a po drugie - gość nie może cię skasować 80% wartości całego auta za
    > wymianę paru rzeczy, bo lepiej dać robotę "młodemu" i niech się uczy,
    > nawet prawie-po-kosztach, niż nie mieć co robić, i czekać cały tydzień na
    > "złoty strzał" wymiany żarówki w lexusie ;)

    A tu pewnie masz całkowitą rację. Na placu było prawie pusto więc roboty
    pewnie nie za wiele. Chwilę pogadaliśmy i mówił, że to martwy sezon.

    > A spróbowałbyś takiej samej naprawy, ale w jakimś współczesnym aucie, z
    > aluminiowym zawieszeniem wielowahaczowym, to byś inaczej na mechaników
    > krzyczał ;)

    Pewnie tak :-)

    Pozdrawiam
    Ergie