  • Data: 2014-02-20 18:00:51
    Temat: Re: Z czego oni zyja
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik misiek d...@g...pl ...

    > no faktycznie - mechanicy to altruisci... ;) szczegolnie jak Cie
    > dymaja na nietrafnej doiagnozie i podmianie 10 niepotrzebnych czesci,
    > zanim dojda do przyczyn usterki ;)
    > ostatnio gosc mi zaspiewal 1800 pln za wymiane pare dupereli w mondeo
    > - parsknalem i wyszedlem ... taka okazja.

    Wymiana łożyska w kole - 100zł. Ile to - 2 godziny roboty?

    Ale z innej manki - ostatnio sprzedawalem auto. Przyjechało dwóch
    cwaniaczków, ogladało w miedzyczasie zepsuło (poprzestawiali kable
    zapłonowe) i chcieli kupic za bezcen. Inny handlarz kupił to auto za
    1400zł. Zrobił kilka lakierniczych wyprawek, poczernił plastiki i wystawił
    za 3300 :)

    O cenach ASO nawet nie wspominam...