  • Data: 2014-02-21 08:41:51
    Temat: Re: Z czego oni zyja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Feb 2014 19:08:56 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Jakby mieli dwie godziny wymieniac lozysko to by na czynsz nie zarobili ;-)

    No wiesz, z jednej strony caly samochod w fabryce montuje sie
    kilkanascie godzin (ale piasta przychodzi juz zmontowana i gotowa od
    dostawcy, a moze nawet nie piasta tylko caly zespol napedowy - silnik,
    skrzynia, polosie, piasty), mechanicy rajdowi wymienia lozysko w trzy
    minuty, w przerwie miedzy OS, ale jak trafisz na stary samochod, to
    troche zabawy z tym bywa, bo zardzewiale, bo sruba sie urwala, itp.

    No i skad to lozysko ? jak ma pojechac i kupic, to czas mija.

    J.