  • Data: 2013-09-03 21:01:10
    Temat: Re: Wzmacniacz operacyjny jako wtórnik (audio)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-03 20:24, BartekK pisze:

    > Skoro używasz PWM jako C>A, w tak wąskim paśmie akustycznym, to czemu
    > nie zostaniesz przy cyfrze aż do samego końca, tzn cały "wzmacniacz"
    > cyfrowy (tylko jako zwiększenie wydajności prądowej dla słuchawki), a
    > sama słuchawka jest elementem całkującym-filtrującym PWM (zakładam że

    Sęk w tym, że sygnał z modułu GSM nie jest cyfrowy, a analogowy. Atmega
    nie bierze w ogóle udziału w jego przetwarzaniu. PWM używam jedynie do
    generowania dodatkowych sygnałów (np. dialtone), które również w
    określonych przypadkach mają trafić do tej samej słuchawki. Przełączanie
    źródła jest zrealizowane na kluczach analogowych.

    > częstotliwość pwm masz ustawione ponad pasmem akustycznym). Skoro sygnał
    > już pochodzi z GSM, to był użyty jakiś kodek gsm i pasmo już (powinno)
    > być skutecznie odcięte - więc nie ma co odcinać go z góry i dołu.

    Nie o to chodzi - chcę ograniczyć wzmocnienie na częstotliwościach
    charakterystycznych dla możliwych źródeł zakłóceń, przede wszystkim
    "terkotu" generowanego przez GSM.