  • Data: 2014-10-07 10:00:49
    Temat: Re: Wyrok SN - SM może prowadzić "czynności" (z nasłuchu PR)
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.10.2014 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał/a:

    > Nie jest symetryczna, skoro jeden NAPRAWDĘ kierował.

    Z punktu widzenia strażaka jest :-)

    Jeden kierował, ale nie wiadomo, który. Ba, nawet oni mogą
    zwyczajnie i uczciwie tego nie wiedzieć. Po 2 miesiącach,
    jak przychodzi quiz od strażaków naprawdę można nie pamiętać,
    kto akurat wtedy wziął auto i dał się obfocić na Piłsudskiego.
    Czy też kto w drodze nad morze siedział akurat za kierownicą
    w momencie przejazdu przez Białogard czy inne Bobolice :-)

    > Konstrukcja na tym polega, że mandat jest trybem bardzo
    > uproszczonym.

    Ale nie ma _podstaw_ do wystawienia mandatu- ani za niewskazanie
    (nikt nie powierzał, jako że nie mógł oddać rzeczy we władanie
    osobie, która ową rzeczą już swobodnie włada), ani za przekroczenie
    -bo nie wiadomo, kto kierował. Chyba, że mają fotkę, a złośliwie
    ją ukrywają. Jak rzekomo nie mogą pokazać, to wystarczy
    że powiedzą "na zdjęciu jest kobieta", "na zdjęciu jest facet
    po pięćdziesiątce, łysiejący, w okularach". Ale to wymaga
    odrobiny chęci, a strażaki przecież nie będą się przemęczać.

    > Na podstawie zdjęcia ma NIE UKARAĆ?

    Ma nie ukarać za niewskazanie. Jak jest zdjęcie pozwalające
    na identyfikację, to mogą ukarać za przekroczenie. Tylko dlaczego,
    u licha, ukrywać to zdjęcie, jeśli istnieje?

    > gość z ITD tłumaczył, że któryś aktualny przepis stoi na
    > przeszkodzie, żeby "z automatu" razem z wezwaniem wysyłać
    > zdjęcie. Że to nie ich wymysł, i w sumie chcą zmiany przepisu.

    Łże.
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/804904,kierowc
    y-maja-prawo-do-zdjec-z-fotoradarow.html

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.